Rosebud Salve

Als er iets is waar ik geen fan van ben dan is het wel lipgloss.
Maar wist ik veel dat ik wel een enorme fan ben van lipbalsems, daar heeft 1 product nu echt wel verandering in gebracht, want sinds ik de Rosebud Salve in mijn bezit heb, smeer ik elke morgen trouw op mijn lippen.

Ik heb zeer veel last van gesprongen lippen, en Labello of andere lippenbalsems helpen niet. Ze maken mijn lippen precies gewoon nog droger dan ze al zijn.

Lees snel verder wat ik vind van de Rosebud Salve


Maar met de Rosebud Salve heb ik dat niet.
Ik smeer 's ochtends 1 laagje aan en mijn lippen voelen na een half uurtje al veel zachter aan.



De Rosebud Salve bestaat al erg lang, rond het jaar 1890 zou het zijn uitgevonden door een drogist, George Smith. Hij begon als kleine drogist, maar inmiddels is de Rosebud Salve al wereldberoemd.

De Rosebud Salve is nog niet veel veranderd in de loop van de jaren.
Wel zijn er een heel aantal varianten op gekomen.
Zo zijn momenteel de volgende varianten te koop:
- Brambleberry Rose Lip Balm
- Menthol and Eucalyptus
- Minted Rose
- Strawberry
- Mocha

Je kan de Rosebud Salve voor verscheidene dingen gebruiken.
- Droge plekken
- Droge nagelriemen
- Ruwe knieën of ellebogen
- Kapotte neus door verkoudheid

Maar ook kan je hem gebruiken voor andere beautydingen, zoals:
- Om je wenkbrauwen mooi te leggen
- Basis voor oogschaduw


Ik kocht de Rosebud Salve bij Boozyshop.nl voor 7.99euro.
Je kan het verkrijgen in een tube, handig om te gebruiken. Maar ik kocht het originele potje, lekker vintage! Het potje ziet er nog net zo uit zoals vroeger. En misschien zit toch wel een beetje in mijn hoofd dat dingen die er zo uit zien beter werken, maar bij dit product is het écht zo!

Ik hoef je wellicht niet meer te zeggen dat ik zeer tevreden ben over Rosebud Salve en ik zou je zeker en vast aanraden om zo 'n potje aan te schaffen.

4 opmerkingen:

  1. Hahaha, maar goed ook want dit goedje is echt lekker. Het werkt ook echt. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zo'n potje. Tis toch mijn favorietje. Hij plakt niet en geeft een zalig verzorgend gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook eentje, superfijn is ie! En je doet er ongelovelijk lang mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb deze zelf nog niet gekocht, ik gebruik altijd de lippenbalsem van Korres... Wat zeker ook helpt tegen droge/gevoelige lippen: voor je gaat slapen een 'dikke' laag insmeren, kan die een ganse nacht intrekken zonder dat je het wegwrijft door eten, drinken...

    BeantwoordenVerwijderen