The Insiders - Herta

Ik heb al 2 keer de Herta cakedegen mogen testen van The Insiders.
Herta verkoopt namelijk kant en klaar cakedeeg in zakken. Heel erg handig, je hoeft het deeg enkel in een cakevorm te doen en in de oven te steken en 40 minuutjes later heb je een heerlijk verse cake en dat zonder veel werk!



Je kan heel makkelijk stukjes fruit of iets anders bij de cake toevoegen.

Ik heb een fotoreportage hoe je de Marmercake en de Frangipannecake moet maken.

De marmercake, ik heb hem gemaakt zoals het hoort, dus niets aan toegevoegd.








De frangipannecake, normaal gebruik je hier abrikozenconfituur voor maar ik had nog aardbeitjes in de diepvriezer en heb daar dan een confituurtje van gemaakt. Heel lekker maar wel zoet.










2 opmerkingen:

  1. HMMMMMM, heerlijk gewoon. Die eerste cake heb ik van de week ook gebakken. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh dat ziet er echt heeerlijk uit, nu heb ik ook zien in een taartje :D

    BeantwoordenVerwijderen