Uitnodigingskaart Estee Lauder


Hallo iedereen,

Deze keer doe ik een simpele, doch vaak gegeerde, give-away.
En je kan een uitnodigingskaart winnen voor de company store van Estee Lauder in Oevel. 

Wat moet je er voor doen?
 Heel simpel, zet hieronder dat je de kaart graag wil, mail mij met de datums in oktober dat je kan gaan ( iedereenismooi@gmail.com ). Zet er ook je gsm nummer bij, zodat ik je kan opbellen/smsen als je gewonnen hebt, dit om tijd te besparen, de kaart is geen jaren geldig ;)

Het winkeltje is gelegen in de nijverheidsstraat te Oevel (België) , en is elke weekdag open vanaf 13uur.

Ik kies iemand uit die een datum prikt in oktober waarop ik ook kan gaan, wij zullen dan afspreken aan het winkeltje waar ik je de kaart overhandig. (Dit om zeker te zijn dat de kaart niet verloren gaat en zeker gebruikt wordt).

Van iedere persoon die een datum kiest waarop ik kan gaan gaat de naam op een briefje in een hoed en een onschuldige hand zal dan 1 naam trekken. 
Win een extra kans door dit te tweeten: Win een Estee Lauder Company store uitnodigingskaart op http://iedereenismooi.blogspot.com/2011/09/uitnodigingskaart-estee-lauder.html @Wentie86

Je moet er snel bij zijn, want op 30 september wordt de winnaar gekozen!

Waarom doe ik het zo: 
Ik kies vaak een vriendin die mee gaat, maar er zijn zoveel meisjes/vrouwen die ook graag eens goedkoper producten van Estee Lauder of M.A.C (of Bobbi Brown, etc..) willen kopen, maar er nooit de kans voor krijgen. Daarom wil ik deze keer de kaart verloten onder 1 van mijn lezers.

Ik wens iedereen veel succes!

8 opmerkingen:

  1. Erg lief dat je die kaart weg geeft. Misschien is het handig om te vermelden waar Oevel ligt. Ik heb het even opgezocht en zoals ik dacht bleek dat in België te liggen (ik ben zelf een Nederlandse). Het kan best zijn dat er meerdere Oevel's zijn, maar ik denk dat dat voor sommige mensen bepaalt of ze mee doen of niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winactie! Ik woon echt vlakbij de ELCS, maar ik ben er nog nooit geweest. Wauw, zo tof als je dit wint :) En het lijkt me leuk het gezicht achter deze blog eens te ontmoeten. Ik duim echt heel erg hard! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed idee Maccia, ik heb er bij gezet dat het in Belgie is.

    @ Anne: veel succes, mail je me door welke dagen je kan gaan? (ik werk niet ver van ELCS af, namelijk op de Antwerpseweg in Geel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Wendy: ik heb je zonet een mailtje gestuurd! Leuk, je werkt ergens langs die grote baan? Ik passeer daar zowat dagelijks, ik woon in het centrum van Geel, dus vlakbij de ELCS ^^ Wat is de wereld soms klein, hehe. Ik kom ook vaak in Diest, daar woon jij dacht ik toch :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, ik werk langs die grote baan :) er lastig nu met die werken ;) .. ja, ik woon in een gehuchtje van Diest, de wereld is idd klein! Heb jij ook een weblog?
    je mailtje heb ik nog niet aangekregen, maar dat zal wel onderweg zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Wendy: België = wegenwerken = joepie ^^Ik heb geen weblog, maar heb er wel al vaak over nagedacht haha :) Ik hoop dat het mailtje nog komt, maar normaal gezien wel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je een kaart weg geeft! Ik zou daar heel erg blij mee zijn, maar helaas kan ik de hele maand oktober niet :S Kan ik nog steeds mee doen en áls (áls áls, haha) ik dan win een keertje in november gaan? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil de kaart graag maar ik weet nog niet juist wanneer ik er naar toe zou kunnen.
    Normaal werk ik elke dinsdag in Turnhout en op de weg terug naar huis kan ik er wel langs.

    BeantwoordenVerwijderen