Dringend gezocht, getuigenissen.

Ik ben op zoek naar getuigenissen van jongeren(8 - 30jaar) over zelfwaardering. Of volwassenen die zich als jongere niet goed in hun vel voelde. De getuigenissen komen in het MijnLeuven Magazine. Kan ook met een andere naam als je dat graag hebt. Als je u in volgende stellingen herkent en je ziet het zitten om in een kort stukje wat te vertellen hierover, stuur me dan snel een mailtje. Ik zou ten laatste 10 januari een paar getuigenissen moeten hebben. iedereenismooi@gmail.com.

Ze voelen druk vanuit modewereld: ik ben te dik, ik moet vermageren, ik ben niet mooi…
Ze voelen druk om te werken en studeren: het gaat slecht met de economie, alles is duur, ik moet een goede job hebben, veel verdienen…
Ze voelen druk om sociaal te zijn: facebook, twitter, samenkomen, hobby’s
Er wordt van hen verwacht dat ze met duizend dingen tegelijk bezig zijn


2 opmerkingen: