Foto positief.

Mijn vriend zijn hobby is fotografie. Hij maakt dan ook vaak prachtige foto's. Om deze foto's met mensen te delen heeft hij een eigen weblog gemaakt.
Als je houdt van mooie foto's, sla de weblog dan zeker op in je bookmarks! En laat hem een reactie na, hij weet graag wat er goed en slecht is aan de foto.

http://fotopositief.blogspot.com

Een paar van zijn creaties:
In de windmolen van Diest.

Het cona-koffieapparaat van een vriend.

Uitstapje naar Luxemburg met de motor.

En dat zijn nog maar enkele prachtige foto's die mijn vriend gemaakt heeft. Dus aarzel niet en neem een kijkje op zijn weblog!

6 opmerkingen:

  1. Wauw, heel erg mooi. Je hebt hier zeker talent voor.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is mijn vriend die de foto's maakt Kalypso :) Maar hij heeft inderdaad veel talent! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeg tegen je vriend dat ze prachtig zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die onderste vind ik heel mooi! Als die op een canvas afgedrukt zou zijn, zou ik hem zo hier in de hal ophangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai, dat is een heel mooi compliment alexandra!
    als je op de foto's klikt, kom je op Nils zijn weblog en kan je meer foto's zien.

    BeantwoordenVerwijderen