Filmpje: The insiders - Clinique 3 stappenplan

5 opmerkingen:

  1. Het ziet er best goed uit. Leuk filmpje, je legt alles duidelijk en goed uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje :)
    ik vind het toch nog steeds heel erg griezelig om een filmpje te maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uitgebreid filmpje. Leuk om te zien hoe je de producten moet gebruiken! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het niet durven, een filmpje maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof gedaan! Ik heb het zelf ook mogen testen via insiders en ben er wel tevreden over eigenlijk. Ik durfde zelf geen filmpje te maken *verlegen*.
    Ik ben blij dat je me vandaag de link stuurde van je blog, heb al even rondgekeken en I like dus vanaf nu ga ik je volgen via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen