Clinique 3 stappenplan - Wat een pijn!

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Met dat gezegde ben ik deze keer echt niet akkoord. Ik heb nu een paar dagen het 3 stappenplan uitgetest en wat een pijn seg!
Mijn huid is helemaal geïrriteerd, mijn wangen zien rood en voelen licht verbrand aan. En mijn jonge zuivere huid is in de verste verte niet meer te vinden. Mijn huid droogt heel erg op, met droge plekken tot gevolg. Dat kan toch echt niet de bedoeling zijn van het stappenplan?!

Nee, ik stop met het 3-stappenplan! Ik ga nu eerst enkel de zeep uit testen en nadien de Clarifying Lotion. Tegen 1 van deze producten kan mijn huid dus niet tegen. De Moisturizing Gel gebruikte ik al langer, dus daar kan het normaal niet aan liggen.

Tja, ik heb nu eenmaal een zeer gevoelige huid. En op zulke dagen ben ik echt blij dat er foundation bestaat!

Hebben jullie het 3-stappenplan al uitgetest en wat zijn jullie bevindingen?