25ste Verjaardag

Naar vrijdag 13 mei had ik lang naar uitgekeken, die dag ben ik namelijk 25 jaar geworden. Al maanden op voorhand had ik die dag en dat weekend aan het plannen geweest. En wat ik nu net gedaan heb, lees je hieronder:

Vrijdag zijn we de dag vroeg begonnen met een heerlijk ontbijt, ik had van mama een bongobon gekregen van 'Ontbijt Deluxe', dus die hebben we dan maar onmiddellijk opgebruikt in het Kasteel van Rullingen in Borgloon. Dit kasteel maakt deel uit van 1 van de 12 natuurgebieden die Limburg rijk is. Dit domein bestaat uit het kasteel met zijn slotgracht, zijn Franse tuin, de brasserie "Het Jachthuis", het aansluitende parkbos en de waardevolle boomgaard van honderden fruitbomen. In het Kasteel aangekomen kozen we een plekje dichtbij het buffet en een glaasje cava en fruitsap werd op onze tafel gezet. Het leukste van da moment begon: we mochten aanvallen.
Op de buffeltafel stonden heel veel op ons te wachten, we konden ons buikje vullen met onder andere spek en eieren, gekookte eitjes, gekookte ham, salami, parmaham, gerookte zalm, jonge kaas, kruidenkaas, brie, geroosterde boterhammetjes, pistoleetjes, croissants en koffiekoeken.

Nadien gingen we boodschappen doen want ik had nog wat nodig voor de feestjes, 's avonds zijn we dan met 2 goede vrienden uit eten gegaan bij Burger Lounge in Hasselt. We hadden de Wopper Deluxe met frietjes en nadien een chocomouse of chocolade ijsje. Het was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar! Kijk zeker een keertje op groupon, daar hadden we een kortingsbon van en een paar dagen na ons uitstapje kwam er nog eentje, die we ook gekocht hebben waardoor we binnenkort van een salsamenu kunnen gaan genieten. Met volle maagjes zijn we onder andere nog een cocktail gaan drinken en tegen middernacht waren we thuis.



Dit hoefde niet later te zijn, want zaterdag moesten we vroeg op, ik had nog wat voorbereidingen te doen en ik verwachte mijn familie tegen 12 uur. Met een beetje vertraging kon iedereen aan tafel schuiven. Het weer was niet mooi genoeg voor de BBQ, maar we hebben lekker gesteengrild, wat ook heerlijk is.

Zondag kwamen dan tegen 12 uur vrienden langs, die dag hebben we wél de BBQ aangestoken en dat is toch ook heel erg lekker. Natuurlijk heb ik nog enorm veel vlees over, wat in de diepvriezer zit voor een volgende keer.

Het was een zalig verjaardagsweekend, met lekker eten, fijne vrienden en familie en leuke cadeautjes!

Ik kreeg ook nog kaartjes en centjes, maar die heb ik niet op de foto gezet.

Canon EOS 30D. Hierover later meer :)

 Een megaschattig doosje met een Engelse Bulldog op (zoals Amber), met de tekst "Queen for today". Als je het open doet hoor je het liedje "I feel good - James brown)


 Een lief hondje, dat wordt mijn geluksbrengertje! koetsjiekoetsjiekoe!




Een Vivabox - Women only, waar ik kan kiezen ui een saunabezoek, een kappersbeurt, een etentje voor twee, een homeparty of, wat ik wellicht ga doen, 5 vrouwen DVD's uitkiezen. Ook zat er Kneipp massage olie in (1 met lavendel en 1 met amandelbloesem) *I love Kneipp!*. En ook zitten er een set hot stones in.




Een ijsjesmaker, je kan er ook sorbetijs mee maken. Ga ik zeker eens uitproberen als het wat mooier weer is.


 En een fles La Tordera - Prosecco

3 opmerkingen:

  1. Wauw leuk allemaal zeg! Ik verjaar ook op de 13e (wel een andere maand) en eens om de zoveel tijd is het toch weer speciaal als je dan ook nog op vrijdag de 13e jarig bent he :D
    Die groupon bon voor de burger lounge had ik ook gezien maar toen niet genomen, maar nu jij zegt dat het lekker is hoop ik dat er nog eentje gaat komen binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die camera is zo leuk. Wat een leuke dingen allemaal.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja leuk he :) Ik ben echt met alles enorm blij!

    @Nathalie: het is idd wel fijn als je op de vrijdag 13e jarig bent, maakt het toch nog specialer vind ik.

    Ik hoop dat de groupon bon ook nog eens gaat komen, want ik vind het daar echt heerlijk. En voor 14 euro/2 pers kan je het toch eens proberen he :)

    BeantwoordenVerwijderen