Gefeliciteerd - The insiders - Clinique 3 stappenplan



Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor de Clinique 3-Stappen Huidverzorgingssysteem campagne!

Dit kreeg ik als mailtje van The insiders. Joepie! Vanaf 23 februari mag ik het pakket verwachten
Wat zit er in het pakket?
* 1 Liquid Facial Soap (200 ml)

* 1 Clarifying Lotion (200 ml)

* 1 Dramatically Different Moisturizing Lotion of Gel (50ml)
(afhankelijk van je huidtype)

* 5 leaflets om uit te delen aan vrienden, familie, collega’s en kennissen

Ik heb al wel vaak staaltjes gekregen van het stappenplan, maar ik ben toch benieuwd wat verschil het gaat geven als ik het een maand lang kan uit testen.

Ik hou jullie op de hoogte!

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat leuk! gefeliciteerd. ik ben benieuwd.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk,ik mocht ook meedoen aan deze actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Ik heb het pakketje net aangekregen, dan kan ik het dadelijk al gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dit pakketjes onlangs gewonnen via Clinique zelf. Ben er erg blij mee en weet dat het fijn werkt. Ik vind het handig dat in deze kit alles bij elkaar zit. Heb al vaker Clinique 3 stappenplan gebruikt, en was altijd wel tevreden met het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen