How to: Kerstversiering

Ik wilde lichtjes in de kerstboom, maar ik heb liever geen lampjes, daarom besloot ik van strijkparels versiering te maken.


Ik kocht daarvoor "Glow in the dark" parels en een sterrenvorm.

De pareltjes, mooi he!!

Elk pareltje mooi in de vorm leggen, ik kon 7 kerstboompjes maken uit 1 ster. En uit 1 pakje strijkparels kan je 21 kerstboompjes maken.

Toch even het licht al eens uit doen, wauw!

Als je de parels dan hebt doen smelten met het strijkijzer (papiertje tussen leggen!!) Moet je er enkel nog een koordje aan maken en zijn ze klaar om in de kerstboom te hangen.



1 opmerking:

  1. Grappig effect!
    Ik ben wel pro-lichtjes al kocht ik wel de simpelste lichtjes die er zijn (dus geen led of met 50 irritante flikkerstanden want oh my wat vind ik die dingen lelijk).

    BeantwoordenVerwijderen