Vrolijke feesten gewenst.

2011 is weer bijna ten einde, en wat is dat jaar gevlogen seg! Ik vond het een geweldig jaar, ik heb veel meegemaakt, had vaak tijd te kort. Ik heb mijn verborgen passie voor fotograferen tegen gekomen en heb heel veel nieuwe mensen leren kennen. Had een geweldig verjaardagsweekend met iedereen die ik graag heb dicht bij mij. En mocht 2 vrienden met hun vriendin in het trouwbootje zien stappen.

Even een paar bedankjes:


Nils  Omdat hij mij altijd steunt in alles wat ik doe. Omdat hij zijn eerlijke mening durft te geven als ik die wil. En omdat hij mij kan verbluffen met prachtige foto's!

An (Volg haar via twitter! @Rizane_), omdat we dankzij haar in de fotoclub zitten, waar ik nooit op mijn eentje zou durven binnen gestapt zijn en voor de fijne frietjesavonden.


Beezzy BumbleBee Omdat zij zo'n fantastisch meisje is, een leuke weblog heeft en een geweldige kapster is!

Gonny Omdat ze zo'n krachtige vrouw is, die vaak alleen thuis zit met haar twee schatjes van kinderen. En omdat ze het momenteel zo zwaar heeft met de ziekte van haar papa, even een extra hart onder de riem!


Iedereen vrolijke en veilige feestdagen gewenst. Maak er allemaal heel fijne dagen van. En als je een kaarsje brandt, brand er dan ook eentje extra voor alle mensen die alleen zullen zijn op deze dagen, of de mensen die het niet zo goed hebben als ons. 

Voor het jaar 2012 wens ik jullie alles toe wat jullie hartje maar begeert, liefde, geld maar vooral een goede gezondheid.

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

  1. wat een lieve wensen ! Voor jou ook een heel gezellige kerst !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh maar zie hoe lief je bent!

    Ik weet eventjes helemaal niet wat zeggen, dus ik hou het gewoon bij een dikke dankjewel.

    Ik wens jou veel liefde en geluk en een perfecte gezondheid in het nieuwe jaar en alle jaartjes die zullen volgen.

    En nog veel blogplezier, want we hebben hier toch maar ferm onze draai gevonden he, in dat blogwereldje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen