Foto's Samsung Galaxy S 2

Een goede vriend heeft gisteren toch de Samsung Galaxy S 2 besteld, ik ben benieuwd wanneer hij hem gaat hebben en of hij er tevreden mee zal zijn. In dit artikel zal ik wat foto'tjes plaatsen, zodat jullie alvast goed kunnen zien hoe hij er uit ziet. En misschien maak ik dan binnenkort wel een review over de Galaxy om even te kijken of hij er blij mee is en of de Sensation geen betere keuze had geweest.

Via deze link kan je nog een mooie review bekijken.

Laten we beginnen met een filmpje, het is een pre-productie versie, wat betekend dat er nog een paar wijzigingen aan kunnen gemaakt zijn. Maar grotendeels is hij hetzelfde gebleven.



En dan nu de foto'tjes, je kan op iedere foto klikken om hem in een groter formaat te bekijken.




















Foto's van onder andere: gsmpedia.nl, samsunggalaxy2.nl

4 opmerkingen:

  1. Ik ben ook benieuwd wat die ervan gaat vinden. Maar het is wel een onwijs mooie en gave telefoon :)
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en hoeveel kost die? ik ben wel geintreseerd om zo een te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi televoon die is te groot voor mijn hand ik heb hem ook

    BeantwoordenVerwijderen