Blogpost nr 100

Wauw, ondertussen is dit al blogpost nummer 100 en ik ben al een paar dagen aan het denken waarover ik nummer 100 nu het beste kan besteden. Ik heb besloten dat dit een blogpost gaat worden over mijzelf, lekker egoïstisch, maar he, daar dient dit weblog toch voor, niet?

Jullie zien dat er niet zoveel make-up artikels meer voorbij komen. Ik zit namelijk momenteel in een no-buy (Ik spaar voor een HTC Sensation), waardoor ik niet vaak nieuwe producten heb die ik kan reviewen. Ook vind ik make-up dragen bij zulk warm weer niet zo leuk, ik denk dan hele tijd dat het gaat uitlopen of uitgewreven wordt (aangezien ik in de zomer vaker in mijn ogen wrijf doordat mijn ogen niet goed tegen fel licht kunnen). Maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer geïnteresseerd ben in make-up en nieuwe producten. Ik heb nog een paar kleine reviewtjes klaarstaan en die komen waarschijnlijk volgende week online. Omdat make-up momenteel mijn dagen niet meer vult, ben ik op deze weblog ook over andere dingen beginnen te schrijven en dat wordt door mijn lezers wel gesmaakt zo blijkt. Zo wordt de weblog stilaan een weblog over mijn leven en bezigheden en niet enkel over make-up. En daar kan ik me absoluut wel in vinden. Natuurlijk zijn reacties krijgen wel heel fijn, maar ik ga ook niet speciaal om meer reacties of bezoekers te krijgen een bepaald artikel schrijven. Ik wil schrijven waar ik in geïnteresseerd ben en waar ik me goed bij voel. Ook hoeft dit volgens mij niet dagelijks. Daarom zullen jullie in de toekomst dus ook meer artikels voorbij zien komen over fotografie, lekkere recepten, gekke foto's of hier en daar zelfs een liedje of gedicht.

3 opmerkingen: