Winactie verjaardag

Ik ben vorige week 25 jaar geworden en "wie jarig is trakteert". Ja, dat zal ik dan maar doen, maar omdat een stukje taart niet goed verzendbaar is maken jullie kans op het leuke pallet van Boozyshop met 120 kleurtjes.




Wat moet je nu juist doen om deze prijs te winnen:
- Geef een reactie hieronder waarom jij dit pallet zou willen winnen (zet je juiste e-mailadres, zodat ik je kan bereiken als je gewonnen hebt)
- Volg mij op twitter of via blogger  (en geef in de reactie je nickname mee)
(Om mij te volgen via Blogger, moet je naar de homepagina gaan, daar staat dan de 'leeslijst' en kan je mijn weblog toevoegen)


Voor een extra kans tweet dit bericht:
RT en volg @Wentie86 om het 120 pallet te winnen op http://iedereenismooi.blogspot.com

De winactie loopt tot 31 mei, op 1 Juni maak ik de winnaar bekend.

Veel succes!!