Winactie verjaardag

Ik ben vorige week 25 jaar geworden en "wie jarig is trakteert". Ja, dat zal ik dan maar doen, maar omdat een stukje taart niet goed verzendbaar is maken jullie kans op het leuke pallet van Boozyshop met 120 kleurtjes.




Wat moet je nu juist doen om deze prijs te winnen:
- Geef een reactie hieronder waarom jij dit pallet zou willen winnen (zet je juiste e-mailadres, zodat ik je kan bereiken als je gewonnen hebt)
- Volg mij op twitter of via blogger  (en geef in de reactie je nickname mee)
(Om mij te volgen via Blogger, moet je naar de homepagina gaan, daar staat dan de 'leeslijst' en kan je mijn weblog toevoegen)


Voor een extra kans tweet dit bericht:
RT en volg @Wentie86 om het 120 pallet te winnen op http://iedereenismooi.blogspot.com

De winactie loopt tot 31 mei, op 1 Juni maak ik de winnaar bekend.

Veel succes!!

21 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik doe zelf niet mee (aangezien ik al een flinke palette stash heb hihi) Maar heb het wel voor je door getwitterd ^_^ Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een te gekke winactie zeg!
    Wauw!

    Ik doe heel graag mee, ik volg je op Bloglovin en op Twitter onder de naam BeautyblogT.

    Ik heb het geretweet.

    http://twitter.com/BeautyblogT/statuses/70791484651208704

    Mijn email adres is : bestelegf @ live.nl (even een spatie ertussen gedaan zodat het niet zo googlebaar is.)

    Ik zou dit palette heel graag willen winnen, omdat ik bijna jarig ben, en zelf ook een hoop cadeautjes weggeef! (20 dus doe ook mee ;))

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als eerst nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wil erg graag meedoen. Ik heb redelijk wat oogschaduw, maar dit zijn over het algemeen alleen maar aardtinten/neutrale kleuren. De laatste tijd begin ik steeds meer met echte kleuren te werken maar hier heb ik nog niks van, dus het 120 palette zou de ideale uitkomst voor mij zijn!

    Ik zal je even volgen via twitter (manonijs) en daar het bericht tweeten. Ook zal ik je even volgen via Blogger. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg helaas niet gevonden hoe ik je kan volgen via blogger, dus dan is het alleen twitter, hopelijk is dat ook goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Manon: Om mij te volgen via Blogger, moet je naar de homepagina gaan, daar staat dan de 'leeslijst' en kan je mijn weblog toevoegen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke actie:Den nog van harte gefeliciteerd met je 25ste verjaardag:) ,,ik zou dit heel graag willen winnen omdat ik net ben gestart met visagie en zon kleuren pallet heel goed vanpas zou komen,,ik heb een follow request gestuurd,,en het geretweet,,
    j.aleesa-@ hotmail.com

    http://twitter.com/#!/Jelllie20/status/70792891282358272

    Groetjes xoxox Jaleesa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw ik doe mee.
    Is het niet zo dat als je jarig bent dat JIJ juist een kado'tje moet krijgen??
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik heb een followrequest gedaan.
    Succes met de actie:)

    http://twitter.com/#!/Meissie78/status/70792379329814528

    @Meissie78

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd!

    en wauw! Wat een enorm leuke win actie! :D

    Ik ben helemaal verliefd op make up! en wil dan ook zo veel mogelijk hebben! Jammer genoeg heb ik nog geen 1 palette. ( schaam schaam )

    Ik volg je via twitter en heb het ook geretweet! ( @prissssx )

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps.. Het Anoniempje ben ik! hihi..

    priscillaaxx_@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey , te gekke winactie! Ik zou graag dit pallet winnen omdat ik nog geen palletes heb en ik van zeer felle kleurtjes hou. Ik zou hier zon fantastische looks mee kunnen maken! Ik ben natuurlijk ook een make-upaddict en een pallet ontbreekt nog aan mijn collectie jammer genoeg.
    Mijn e-mail is delphine.de.wulf@hotmail.com
    Ik volg je via twitter en blogger (Delphine)
    Hier nog mijn tweet:
    http://twitter.com/#!/Delphi_Licious/status/70804183451836416

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! :)

    Ik zou graag het pallet willen winnen omdat ik al heel erg lang zo'n pallet wil! Alleen, ik heb geen baan omdat ik (21 jaar) reuma heb en het wil allemaal niet zo vlotten met het vinden van een gepaste baan. Dus zou ik 'm nooit zelf kunnen kopen. :(

    Ik volg je op twitter! En dit is mijn tweet: http://twitter.com/#!/Shanhaha/status/70808945391972352

    Op Blogger heet ik ShannaDePanna en volg ik je ook! :)

    Liefs, Shanna shann@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Happy Birthday! (jij bent trouwens van hetzelfde 'maakjaar' als ik!)
    Ik zou graag het pallet winnen omdat het dan mijn allereerste 120 pallet ooit zou zijn!
    En dat zou natuurlijk mega awesome geweldig zijn!
    Oh, ik volg je op twitter (Miss_Cupcake_B) & mijn tweet : http://twitter.com/#!/Miss_Cupcake_B/status/70820660833816577
    mijn mail : cupcakebeauty@live.be
    Veel liefs Anouk
    (p.s. geniet nog van je verjaardag hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Happy B day meid! :) Hopelijk was het een mooie en gezellige dag en heb je alles gekregen wat je hartje begeerde! :)
    Ik wil graag deze 120 palette winnen omdat ik, als beautyblogster en make up addict vind dat iedere vrouw er minstens één zou moeten hebben, en guess what? Ik heb er nog geen enkel! Not one! Zelfs geen klein palletje! Niks! Rien! Je snapt me wel... En, als beautyblogster en make up addict kan ik natuurlijk niet achterblijven, dus ik wil dit palette graag winnen omdat ik mezelf dan tenminste met recht make up addict kan noemen! :) En omdat ik bovendien op de laatste dag van deze actie, 31 mei, zelf ook jarig ben! ;) Niets zou leuker zijn dan de postbode een aantal dagen later met een palette onder zijn arm op me af te zien komen! ;)

    Ik volg je via Twitter en GFC (Blogger) en mijn tweet vind je hier: http://twitter.com/Natje_9999/status/70837074948915200
    Oh, en mijn naam is Nathalie en je kan me bereiken op barbiepoppeke9999@hotmail.com

    Nogmaals gefeliciteerd meid! :)

    Ik duim alvast! :)

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heej!!

    Nog gefeliciteerd! Een beetje laat maar je weet wat ze zeggen he, "Better late then never!"

    En wat een leuke winactie! Ik ben zelf een enorme make-up gek en hou enorm van experimenteren met kleurtjes! Dat is precies de reden waarom ik al enige tijd op zoek was naar een mooi palet, en nu zie ik gewoon dat jij er een weg geeft! Voor de formaliteit: ik volg je op twitter en daarnaast heb ik ook getweet!

    Tot slot kan ik alleen maar zeggen, dat ik hoop dat ik dit palet win zodat ik lekker verder kan experimenteren! In de tussentijd ga ik genieten van de rest van je blog!!

    Groetjes,
    Angelique
    angeliqueslangen@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb die palette ook. Hij is zo fijn.
    Leuke winactie.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zal je alsnog volgen met blogger. :) Gister lag GFC eruit dus daarom kon ik het niet zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha en dan vergeet ik nog m'n emailadres ook, faal! XD Nou 4 reacties van mij bij dit artikel, maar alsnog m'n emailadres:

    maenijs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. haha Manon, je wil het precies graag winnen :) Thx om me te volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik wil dit pallet heel graag winnen omdat ik niet zo veel oogschaduw heb en best wat extra kleurtjes kan gebruiken. En omdat er een paar gewldige groentinten opzitten. =)
    Mijn tweet staat hier https://twitter.com/#!/zwabberbats/status/71241262187032577 en mijn email is zwabberbats apestaartje gmail punt com.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkige verjaardag!!!

    ik ben zot van kleurtjes ! da's de belangrijkste reden !

    BeantwoordenVerwijderen