Kerstmis

Het is bijna kerstmis en dit vind ik de gezelligste periode van het jaar. Het is dan koud buiten en als dan met je koude handen, lopende neus en rode wangen binnen komt, voel je de warmte al lekker gloeien. Heerlijk om tijdens deze dagen in de zetel te zitten met je hondje, voor de kachel, met een boekje.



De kerstversiering stond al erg lang klaar en normaal moet ik van mezelf wachten tot sinterklaas terug naar Spanje is, maar dit jaar heb ik gewacht tot mijn liefste nichtje geboren werd (24 november), 28 november stond mijn kerstboom dus klaar. De kerstcadeautjes kwamen stilaan bij elkaar om ingepakt te worden en ondertussen wordt onze kerstboom gezelschap gehouden door 24 ingepakte cadeautjes.



Ik heb ook een klein beeldje van 2 kindjes die een kerstboom versieren, het is eigenlijk een klein muziekbeeldje, en toen ik het vanmorgen opwond, kreeg mijn hondje de kerstgekte :)



Hoe mijn kerstoutfit gaat zijn, heb ik ook al in mijn hoofd, maar daar krijg je natuurlijk na kerst pas een foto'tje van. De feestdagen zijn ook allemaal ingepland. Kerstdag bij mijn vriend zijn mama, de dag nadien bij mijn mama, met oudjaar is nog niet helemaal klaargepland, maar 2 januari zullen we dan feesten bij mijn grootouders.

Tijdens deze dagen worden we overspoeld door kerstmuziek en stiekem geniet ik daar ook wel van. In mijn wagen luister ik via USB naar mijn muziek en ik had de kerstliedjes in Oktober al klaarstaan.
Naast de toppers van ieder jaar heb ik ook nog een paar andere favorieten dit jaar, hier kan je ze beluisteren:



Bianca Ryan - Why couldn't it be Christmas everyday?


Chris Rea - Driving home for Christmas


Mariah Carey - All I want for Christmas is you.


Britney Spears - My only wish this year


Alvin & The chipmunks - Christmas (I want a hoolahoop)

2 opmerkingen:

  1. die chipmunk liedjes zijn en blijven leuk, zelfs met kerst (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind kerst altijd zo leuk. Inderdaad de leukste en warmste tijd va het jaar. Alles is altijd zo sfeervol.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen