Kerstfilms

Tijdens de kerst worden naar jaarlijkse traditie steeds dezelfde films vertoont op TV, dan denk ik onder andere aan de kerstklassieker Home Alone, Christmas with the cranks, The night before christmas, Santa Claus.. En vele andere.

Toen ik nog een kind was, was het ook de traditie dat men tijdens de kinderen hun kerstvakantie de films van Sissi lieten zien. De film over Elisabeth, de keizerin van Oostenrijk. En deze film, die uit 3 delen bestaat, vind ik nog steeds prachtig. Ik bekijk hem jaarlijks opnieuw, niet altijd met kerst.

Hieronder even een opsomming van mijn favoriete en cliché kerstfilms!




Home Alone


Elf


The grinch


National Lampoon's Christmas Vacation


Bad santa


Jingle all the way


A christmas story

2 opmerkingen:

  1. Ik heb niks anders met ekrst egdaan da kerstfilms gekeken. Heerlijk, met ee warme kop chocolade melk met slagroom op de bank. Saampies met de familie.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kerst gedaan* een* te snel getypt. Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen