M.A.C - Paint pot

M.A.C Paint pot is een oogschaduw basis die je als crème op je ooglid aanbrengt en die opdroogt als poeder.

Paint pot is zeer handig om te gebruiken als je wil dat je oogschaduw een hele dag mooi op je ooglid blijft en niet in lijntjes zakt na een paar uur.

Je kan paint pot ook als oogschaduw gebruiken.

Zelf heb ik de kleuren 'painterly' wat een natuurlijke kleur geeft, deze gebruik ik als oogschaduw basis.

En de kleur 'Rubenesque', deze geeft een glanzend gele kleur, die ik liefst gewoon als oogschaduw gebruik en niet als basis omdat die door mijn oogschaduw door blijft komen.

Paint pot: Painterly - Rubenesque

Hier zie je links de kleur painterly en rechts de kleur rubenesque. Deze laatste komt niet zo goed over op foto, maar ik zal hier nog wel eens een eye of the day van posten.





Dit is trouwens wat ik vorige week bij kocht, namelijk de paint pot rubenesque, een lip eraser van MAC, en dan nog 2 oogpotloden van MAC in de kleuren 'iris accent' en 'foxy lady'.

4 opmerkingen:

  1. Ik wil de lip eraser ook.. Binnenkort maar even op zoek gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar swatches. :)
    Leuke aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal binnenkort eens swatches maken van de paintpots :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love paintpots! als je geen vette huid hebt zijn deze gewoon perfect als oogschaduwbasis, heb geen andere primer erbij nodig :)

    BeantwoordenVerwijderen