Wendy - 11 vragen

01. Je grootste ergernis tijdens het winkelen.
Als ik kleding wil shoppen en het zoveelste pashokje uit loopt met kleding die te klein is.

02. Zodra er uitverkoop is dan….
Kijk ik of ik er iets van kan gebruiken. Soms is dat ook leuk om kerstcadeautjes te vinden.

03. Wat is je grootste miskoop?
M.A.C - sculpt  and shape powder, bone beige.. Deze krijg ik niet goed op mijn borstel, lijkt aan elkaar te kleven in plaats van dat ik los poeder op mijn borstel krijg. Kan misschien ook aan mij liggen.



04. Waar koop jij je kleding altijd?
Meestal in winkels waar ik mijn maat kan vinden, jammer genoeg lijkt veel kleding op een vuilniszak, dus als je goede grote maten kledingwinkels weet, tell me :) .. Hoewel ik sinds ik ben afgevallen soms ook wel in gewone kledingwinkels iets kan vinden.

05. Waar koop jij je cosmetica altijd (mag ook online winkels zijn.)
Mijn collectie van M.A.C, Estee Lauder, Bobbi Brown komt van 'the company store' in Oevel. De OPI lakjes komen van bodycentrum in Leuven, en soms haal ik ook wel iets in het kruidvat (zoals mijn peel-off maskers, nagellakremover, ..) Af en toe bij Boozyshop.nl, waar ik zopas een 120 pallet besteld heb.

06. Wat zou jij nog graag willen aanschaffen voor in en om je huis (mag van alles zijn).
Nieuwe zetels en een nieuw wasmachine!

07. Online of echt shoppen?
Liefst echt shoppen, want met online shoppen gaat er nogal vaak iets mis.

08. Wat is het duurste wat je heb uitgegeven, op het gebied van kleding, accessoires en beauty.
Mijn M.A.C Paintpot in de kleur painterly in de M.A.C store in Wijnegem Shoppingcenter, want bij 'the company store' hadden ze deze kleur niet. Het was duur (18,50euro) maar hij is het helemaal waard!

09. Fav.shoppingmall (World Wide…Nederland mag natuurlijk ook).
Wijnegem shoppingcenter.

10. Alleen winkelen, of met familielid/vriendin/partner etc.
Alleen winkelen vind ik toch handiger, dan hoef ik me niet te haasten als ik iets beter wil bekijken.
Met mijn vriend of mama is het wel leuker.

11. Als jij mocht kiezen, welke winkels mogen er naar Belgiƫ komen?
Burger king en verder zou ik het even niet weten. Ik kan alles wat ik nodig heb vinden in Belgiƫ en anders bestel ik het wel online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten