Tag: Your mobile phone: Samsung Galaxy S2

Welke mobiele telefoon heb je?
Ik heb sinds kort de 'Samsung Galaxy S2' in mijn bezit.


Hoe lang heb je deze al?
Ik heb deze sinds 15 juni 2011.

Welke zou je graag willen hebben?
Degene die ik heb, ik ben er heel blij mee. Heb er lang op gewacht, lang om getwijfeld, maar uiteindelijk toch voor deze gekozen.



Kun jij makkelijk zonder je telefoon?
Nee, echt niet! Ik heb hem hele dag bij mij, heb er ook mobiel internet op (maarja, wie niet tegenwoordig he). Liefst sms ik en bellen doe ik echt niet graag, ik ben echt geen grote babbelaar aan de telefoon en er kunnen dan zo'n lastige stiltes komen waar ik echt niet van hou. Dus ik moet toegeven dat ik met deze smartphone nog NOOIT gebeld heb :-) Misschien vandaag, haha!

Welke kleur is je telefoon?
In prachtig zwart. Maar ik heb er een mooi flashy roze hoesje rond, lekker girly!


Welke accessoires heb je?
Niet zoveel hoor :-) .. Ik heb dus 1 zwart, 1 roze en 1 paars hoesje. Dan de normale accessoires zoals lader, USB kabel en autolader. Maar ook heb ik een Tetrax houder. Een mooi klein knopje dat ik in mijn auto kan schoeven (aan de luchtblazers), waardoor mijn gsm met een magneetje blijft kleven.
Daardoor het kleine knoopmagneetje op de achterkant.








5 opmerkingen:

  1. Mooie telefoon, en die carkit is echt geniaal!
    slim, want bellen mag niet achter het stuur he ;) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, ik kan hier nog niet handsfree mee bellen, enkel als ik hem op speaker zet, maar dat is niet zo handig volgens mij. Ooit komt er een echte carkit met bluetooth :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hooooi!

    Wat een mooi hoesje, ik wil hem ook. Is dit dezelfde? http://www.mobielbereikbaar.nl/product/accy-tpu-skin-case-streamline-pink-samsung-i9100-galaxy-s-ii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Elise,

    Dat is inderdaad hetzelfde hoesje, maar als je het op ebay zoekt kan je het voor 4€ wel vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen