Eye of the day - Pink lady

Vandaag maakte ik mijn ogen op in het roze en ik vond het zo mooi gedaan van mezelf dat ik het best met jullie wil delen.

Ik gebruikte als basis deze keer geen paintpot maar in plaats daarvan gebruikte ik 'Estee Lauder - artist's mechanical eye pencil in double storm', dat is een oogschaduw die kleverig aangebracht wordt en opdroogt als poeder, net zoals Paintpot eigenlijk.


Dan deed ik aan de buitenkant van mijn oog 'MAC - Purple shower', een zeer mooie roos-paarse oogschaduw.

Langs de binnenkant van mijn oog gebruikte ik het pigment 'MAC - Fuchsia' en blende beide kleuren naar binnen uit.

Als oogpotlood gebruikte ik bovenaan een dun lijntje van 'MAC - foxy lady' en blende dat met mijn oogschaduw om het minder hard over te laten komen.

En dan mascara op mijn wimpers en afwerken met een beetje 'MAC - paintpot Painterly' onder mijn ogen tegen de donkere kringen. En ook een beetje boven mijn oog tot aan mijn wenkbrauw.

Ik vind het er mooi uit zien, wat vinden jullie?

2 opmerkingen:

  1. Wat is een paint pot?
    Ik heb echt het gevoel dat ik de mogelijkheden van make up niet optimaal benut...
    Kan eens binnenstappen in een MAC winkel helpen? Of is er hier iemand die mij eens een mini cursus wil geven ;-)

    deglin_laura@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi, paint pot is een oogschaduwbasis. Die gebruik je onder je oogschaduw zodat je oogschaduw niet in lijntjes gaat lopen na een dagje dragen.

    ik zal eens een keertje een dagelijkse routine schrijven, of een uitleg over M.A.C producten :)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen