Bye bye Proximus, Hello Mobile Viking.

Mobile Viking.


Om deze banner te kunnen bekijken, moet je Adobe Flash player installeren. 


Ik heb eindelijk de stap maar gezet, ik heb Proximus opgezegd en Mobile Viking binnen gelaten. Mijn maandelijkse rekening werd veel te duur bij Proximus.
20 euro betalen voor 50mb, en daar dan nog eens 5 euro extra omdat ik over mijn mb's zat. Nee, 25 euro per maand werd me toch te duur.

Nu heb ik proximus opgezegd, ik zal dan wel een opzegvergoeding moeten betalen, maar dat komt me nog goedkoper uit dan dat ik tot het einde van mijn contract bij hen blijf.

En ik heb vrijdag Mobile Viking aangevraagd. Maandag zat mijn simkaart al in de brievenbus. Snel he! :-) Ik heb dan nummeroverdracht aangevraagd en zit nu te wachten totdat Proximus mijn nummer vrij geeft.

Ik laat binnenkort nog wel weten of ik content ben met Mobile Viking, maar als je het volgende krijgt voor 15€ per maand, kan je niet anders dan tevreden zijn denk ik.
- 2GB
- 1000 gratis smsjes per maand naar alle nr's
- 1000 gratis smsjes per maand naar Mobile Viking nummers
- 62 belminuten (die ik toch niet opgebruik).

Je ziet, het is wel interessant om Mobile Viking te worden :-) En als je dat zelf ook wil, wil je u dan aanmelden via onderstaande banner? Dan krijg ik ook nog een extra puntje. Dankjewel!



Word een Viking