Bye bye Proximus, Hello Mobile Viking.

Mobile Viking.


Om deze banner te kunnen bekijken, moet je Adobe Flash player installeren. 


Ik heb eindelijk de stap maar gezet, ik heb Proximus opgezegd en Mobile Viking binnen gelaten. Mijn maandelijkse rekening werd veel te duur bij Proximus.
20 euro betalen voor 50mb, en daar dan nog eens 5 euro extra omdat ik over mijn mb's zat. Nee, 25 euro per maand werd me toch te duur.

Nu heb ik proximus opgezegd, ik zal dan wel een opzegvergoeding moeten betalen, maar dat komt me nog goedkoper uit dan dat ik tot het einde van mijn contract bij hen blijf.

En ik heb vrijdag Mobile Viking aangevraagd. Maandag zat mijn simkaart al in de brievenbus. Snel he! :-) Ik heb dan nummeroverdracht aangevraagd en zit nu te wachten totdat Proximus mijn nummer vrij geeft.

Ik laat binnenkort nog wel weten of ik content ben met Mobile Viking, maar als je het volgende krijgt voor 15€ per maand, kan je niet anders dan tevreden zijn denk ik.
- 2GB
- 1000 gratis smsjes per maand naar alle nr's
- 1000 gratis smsjes per maand naar Mobile Viking nummers
- 62 belminuten (die ik toch niet opgebruik).

Je ziet, het is wel interessant om Mobile Viking te worden :-) En als je dat zelf ook wil, wil je u dan aanmelden via onderstaande banner? Dan krijg ik ook nog een extra puntje. Dankjewel!



Word een Viking

4 opmerkingen:

  1. Het is idd een interessante formule... Via kbc bank heb ik het gratis kunnen testen (ik kon gratis een sim aanvragen met 15 euro tegoed erop). Werkt super eigenlijk alleen was ik nog niet volledig klaar om over te stappen op base of zo :)
    Ik heb nu die allernieuwste formule van proximus genomen: Regeneration... Ook zonder abonnenement. Dat is dan voor 20 euro herlanden en dan krijg je 2 gb mobiel internet, 2000 sms jes, 10mb mobiel internet voor het buitenland en die 20 euro belwaarde. Komt een beetje op hetzelfde neer dus! Tot ik nood heb aan een abonnement blijf ik hierbij denk ik. En anders heb ik nog altijd mijn vikings simkaartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Nathalie,

      Ik hoop dat ik er ook tevreden mee zal zijn, maar ik zie het toch volledig zitten. Ken ondertussen al veel vrienden die ook MV zijn en die zijn toch tevreden :-)

      Ik kom zeker toe met die 1000 smsjes, en in het buitenland zit ik ook niet veel, dus ben ik 5 euro goedkoper uit bij MV dan Proximus :-)

      Verwijderen
  2. Idd! Ik ben veel in nederland dus dan is het wel handig. En waar ik woon had ik alleen het trage Edge internet bij MV en nu de 3g van proximus... Het zijn best gelijkaardige formules, ik had voornamelijk geen zin in die nummeromzetting (luiheid) ;) Wel goed dat door mobile vikings de concurentie ook eens iets doet aan die belachelijk hoge prijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De snelheid ben ik wel benieuwd naar, maar ik heb daar toch ook nog geen klagen over gehoord.
      Bij mij was de opzegvergoeding van mijn proximus abonnement het enige wat me tegen hield. Maar ik heb bevestiging gekregen dat het max 150euro gaat zijn, dus kan ik beter opzeggen, want mijn contract loopt nog een jaar (=240 euro).

      Maar ik hoop dat proximus nu niet moeilijk doet met de nummeroverdracht. Ben al 2 dagen aan het wachten ;-) (zou een 3tal dagen duren)

      Ja, concurrentie is wel nodig, anders gaan de prijzen nog veel hoger liggen. Als ik zie wat wij in BE moeten betalen tegenover Nederland..

      Verwijderen