Win een fotoshoot voor 2 personen bij iedereenismooi!

Gisteren heb ik de kaap van 100000 (honderdduizend!) bezoekers gehaald. En ik had reeds belooft dat er dan een winactie zou aankomen.

Wat moet je doen om te kunnen winnen?
Niets al te moeilijk,.. Ga in mijn blog/website (http://iedereenismooi.be) kijken naar welke foto je het mooiste vindt, kopieer daar de url van in de comments en vertel me waarom je die het mooiste vindt.
Iedereen die mee doet hun naam steek ik in een kom en een onschuldige hand mag dan een naam trekken.


Maar wat kan je nu winnen?
Een fotoshoot voor 2 personen, (Hier ben ik wel flexibel in, dus als je liever alleen komt, of je neemt je man en kindje mee is allemaal goed) je mag zelf kiezen of je dit in studio of buiten wil.
(Desnoods binnenkort bij de sneeuw?)

Dus heb je altijd al mooie foto's willen hebben van je, ga dan even zoeken naar een foto en wie weet sta je binnenkort wel voor mijn lens!

Meedoen kan tot en met 30 november.

Veel succes!