Robert Pattinson - Haar

Robert Pattinson en ikzelf hebben heel wat gemeen, juist ja meiden, word maar enorm jaloers! Want Robert Pattinson en ik zijn op dezelfde dag geboren 25 jaar geleden! 13 mei 1986 is onze geboortedag. Nuja, dat is dan ook alles wat wij gemeen hebben, want ik ben geen vampier en ben ook niet samen met Kristen Stewart. Nog een vreemde obsessie die ik niet en Robert wel heeft is zijn haar. Ja juist, Robert wordt heel vaak gefotografeerd met zijn hand in zijn haar. Vinden jullie dat ook zo vreemd? Hij zou blijkbaar zo enorm verlegen zijn en zich willen verschuilen achter zijn hand. Maar lieve Robert, dat is helemaal niet nodig! Laat gewoon je knappe koppie zien!



























Foto's komen van nina.be

5 opmerkingen:

  1. Haha, als je ze zo allemaal onder elkaar zet is het echt wel grappig :) precies zo'n rare tik :)
    Ik vind trouwens ook niet dat hij verlegen moet zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha echt grappig om dat zo te zien inderdaad! Ik vind hem alleen echt niet knap. Doe mij deze vampier maar! :P http://1.bp.blogspot.com/_3iQ41Z1yrls/Swr1Wty-08I/AAAAAAAAAL8/sBmMRKCe_7Y/s1600/as-damon-salvatore.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. robert pattinson wrijft enkel door zijn haar als hij onzeker en zenuachtig is. echt verlegen vind ik hem niet bepaald. wel een zeer sociaal geangageerd persoon.zeer benoemsaardig voor zo'n jong talent. ik hoop meer films van hem te zien de komende jaren

    BeantwoordenVerwijderen