Lush Karma Komba Shampoo Bar

Ik mocht de Karma Komba Shampoo Bar van Lush uit testen. Ik wilde altijd al eens een shampoo bar uitproberen omdat ik er veel goeds over gelezen had, maar ik vond het toch nog wat prijzig om zomaar eentje te kopen zonder dat je echt weet dat hij goed is.




Toen ik het pakketje van Lush aan kreeg rook ik al erg veel Citroen, Patchouli en Lavendel door het doosje heen. En dat is exact wat er in deze shampoo bar zit. Het ruikt heerlijk! Ik heb mijn pakketje dan ook een paar dagen open op mijn bureau laten staan zodat de hele kamer er naar ruikt.

Maar nu heb ik de Karma Komba toch uitgetest. En WAUW. Had ik dat maar eerder gedaan. Ik maak mijn haar nat en hoef dan maar 3 keer over mijn haar te wrijven met een droge shampoo bar, die begint onmiddellijk op te schuimen en geeft heel veel schuim in je haar. Je hoeft er dus niet veel van te gebruiken om al resultaat te hebben. Met 1 shampoo bar zou je even vaak je haar kunnen wassen als met 3 bussen shampoo van 250ml. Namelijk 60 tot 70 keer. Maar dat wil ik eerst nog wel eens zien. Zal ik tellen hoe vaak ik mijn haar er mee kan wassen?

Wat ik ook zo'n voordeel vind is dat hij makkelijk uitspoelt, ik heb veel en stug haar en bij andere shampoos krijg ik daardoor soms schilfertjes omdat ik de shampoo niet goed uit mijn haar uitgespoeld krijg. Maar dat heb ik bij deze shampoo bar dus helemaal niet. De Karma Komba is een shampoo bar voor klittend haar en hij lijkt dus perfect voor mijn haar. Mijn haar is makkelijker te kammen en ruikt ook heerlijk.

Deze shampoo bar kun je kopen bij Lush voor €8.30. Wat best veel is voor een stuk zeep van 55g, maar als je dan ziet hoe weinig je er van nodig hebt, komt het wel voordelig uit.

Je kan de Lush winkels in Belgiƫ vinden in Antwerpen en Luik. Maar je kan ook op de website bestellen. Vaak is het goedkoper om in UK te bestellen dan op de website van NL. Maar dat moet je maar even vergelijken als je zelf gaat bestellen.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal verliefd. Ik wou hem laatst al aanschaffen maar vond hem toch nog iets te duur. Hahaha, tel maar hoevaak je ermee kan doen:P.
    Ik wil hem nu zeker weten.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. US moet UK zijn, veronderstel ik?
    Je bestelt best uit de UK omwille van het grote prijsverschil.

    Ik gebruik ook hee graag shampoobars. Ik geloof niet dat ze 3 bussen shampoo vervangen, maar ze zijn hun geld wel waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, ja, ik heb het even aangepast, bedankt voor het melden! :)

    Met deze shampoo bar is mijn haar zo enorm zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, ik zal zeker tellen hoe vaak ik er mee doe ;) Amai, dat kan wel eeuwen duren!
    groetjes,
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen