Lush

Vandaag kreeg ik een pakje aan van Lush. Ik mag een aantal producten testen. In het mailtje dat ik kreeg staat in welke producten in mijn doosje zitten, maar jammer genoeg staat dat niet op ieder zeepje op, dus weet ik niet zo goed welk zeepje waar nu weer voor dient. Ook denk ik dat ik iets anders heb gekregen dan de "Caca Rouge".

Dit is wat er in mijn doosje zat:









En dit is wat er in mijn doosje zou moeten zitten, kunnen jullie me helpen de juiste namen bij het juiste zeepje te zetten?:

- Staaltje van onze “Caca Rouge”. Dit is een haarkleuring op basis van henna die je haar niet uitdroogt, in tegendeel: het hydrateert. Gebruiksaanwijzing vind je op www.lush.co.uk, best op voorhand goed doorlezen!

- Karma Komba. Shampoobar die je haar in evenwicht brengt. Je haar natmaken, bar er een aantal keer overhalen en dan met je vingers doen opschuimen

- Veganese conditioner

- R&B (staaltje) . Leave-in conditioner die je op je haarpunten kan kneden (droog of nat) en erin laten

- Magic Mushroom, onze Valentijns-bubblebar