Lush

Vandaag kreeg ik een pakje aan van Lush. Ik mag een aantal producten testen. In het mailtje dat ik kreeg staat in welke producten in mijn doosje zitten, maar jammer genoeg staat dat niet op ieder zeepje op, dus weet ik niet zo goed welk zeepje waar nu weer voor dient. Ook denk ik dat ik iets anders heb gekregen dan de "Caca Rouge".

Dit is wat er in mijn doosje zat:









En dit is wat er in mijn doosje zou moeten zitten, kunnen jullie me helpen de juiste namen bij het juiste zeepje te zetten?:

- Staaltje van onze “Caca Rouge”. Dit is een haarkleuring op basis van henna die je haar niet uitdroogt, in tegendeel: het hydrateert. Gebruiksaanwijzing vind je op www.lush.co.uk, best op voorhand goed doorlezen!

- Karma Komba. Shampoobar die je haar in evenwicht brengt. Je haar natmaken, bar er een aantal keer overhalen en dan met je vingers doen opschuimen

- Veganese conditioner

- R&B (staaltje) . Leave-in conditioner die je op je haarpunten kan kneden (droog of nat) en erin laten

- Magic Mushroom, onze Valentijns-bubblebar

6 opmerkingen:

  1. HMMM, ik ben benieuwd naar de bubblebar. Lijkt mij zo lekker.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    die R&B is een conditioner, dit stond op de site van Lush.
    R & B haarmoisturizer
    Details
    Speciaal ontwikkeld voor sterk krullend haar, maar ook steile haren kunnen wel eens wat groove gebruiken. Tropische boters en candelilla wax werken vochtinbrengend en brengen pluizige punten weer in het gareel. De havermelk in R&B verzacht ook je droge hoofdhuid. Wrijf een klein beetje R&B tussen je handpalmen en verdeel het overal waar je (pas gewassen) haar het nodig heeft.

    Btw ik heb al vaker staaltjes gevraagd en niet gekregen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aha, dus die witte is een bubblebar? de groene shampoobar? en dan een staaltje conditioner en nog een flesje conditioner.
    :) leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De groene kan ook nog Squeaky green zijn daar zit pepermunt bij in de karma is meer citrus achtig kun je wel ruiken welke het is.

    De witte is de Amandopondo bubble bar slice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik denk dat ik eerder citrus ruik dan pepermunt.
    Maar heel mijn doosje ruikt naar Kaneel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Sorry voor de verwarring! Het groene rondje is Karma Komba, een solide shampoo. Het witte rondje met een roosje in is Amondopondo, een bubble bar die ik je in de plek van Magic Mushroom heb gegeven omdat die op was. Veganese is het flesje en het staaltje is R&B, een leave-in conditioner. De caca zat er niet bij blijkbaar... kom je in de nabije toekomst langs in Antwerpen of Brussel? Dan kan je het komen afhalen! Trouwens al deze info is terug te vinden op www.lush.nl!

    BeantwoordenVerwijderen