Clinique chubby sticks.

Echt nieuw zijn ze niet, want tot een paar jaar geleden verkocht Clinique ook Chubby Sticks, maar daar zijn ze dan mee gestopt. Ondertussen hebben ze de Chubby Stick opnieuw bekeken en wat aangepast en vanaf Februari 2011 zullen ze dit fijne product opnieuw verkopen!


De Chubby Stick is een lippenbalsem die in verschillende kleuren verkrijgbaar is en die er uit ziet als een potlood. De vorige versie van de Chubby Sticks moest je zelf nog slijpen, maar dit is met de vernieuwde versie niet meer nodig. Het is een soort vulpotlood waar je aan het kontje moet draaien om het product naar boven te krijgen. Wat dus ook weer enorm handig is. Je gaat zo ook de hele Chubby Stick kunnen opgebruiken.



Bij lippenbalsems in tinnetjes moet je er altijd met je vinger aankomen en dan weer je vinger af vegen (als ik die aandoe in de wagen neem ik namelijk geen extra lippenpenseel mee). Dat is bij deze Chubby Stick dus niet nodig. Even snel een kleurtje opdoen en klaar.

De Chubby Sticks maken je lippen niet enkel mooier, ze hydrateren je lippen ook. Ze bevatten namelijk rijke botervarianten, olie en anti-oxidanten die je lippen beschermen en verwennen. Ook zit er Shea- en mangoboter en Jojobaolie in. Dit zorgt er voor dat je lippen heerlijk zacht voelen.

De Chubby Sticks zijn verkrijgbaar in 8 kleuren, van naturel tot mooi roze.
Je hebt 4 roze tinten, die ook allemaal op mijn verlanglijstje staan, namelijk de Super Strawberry, Woppin’ Watermelon, Chunky Cherry en Mega Melon.
Dan zijn er ook 4 nude tinten, namelijk de Fuller Fig, Graped-up, Richer Raisin, Whole Lotta Honey


De Chubby Sticks zijn verkrijgbaar vanaf 1 Februari en de prijs ben ik nog niet zeker van. Ik lees op internet prijzen van 15 tot 20 euro. Dus we zullen het op 20 euro houden, dan kan het alleen maar beter worden.


Kijken jullie uit naar deze lippenbalsems?

Foto's komen van de website van http://www.clinique.com/ en http://www.simplysuzy.nl

3 opmerkingen:

  1. Ik ken ze nog niet, maar ik kijk er zeker naar uit. Klinkt goed en heerlijk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je zeker dat ze nog niet verkrijgbaar zijn. Ik heb er namelijk al eentje de whoppin' watermelon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, Ondertussen zullen ze al wel te koop zijn, hoop ik toch :-) Want dit artikel is een jaar oud ;-)

    Ik heb ze nog steeds niet, zonde eigenlijk.

    grjts

    BeantwoordenVerwijderen