Insiders, Buzzer, Wommen.. Wat is het?

Soms doe ik mee aan campagnes van The Insiders of Buzzer .

Maar wat is dat nu juist?




Wel, deze bedrijven zijn marketingbedrijven. Voor hun klanten wordt er reclame gemaakt via mond aan mond.
Dit doen ze door een bepaald product te laten testen aan een doelpubliek, dit publiek zal het product dan eerst zelf testen en nadien aan andere personen, zo kunnen ze hun mening en die van andere (vrienden, famillie, collega's,..) doorgeven aan The Insiders via raportjes.

Zelf ben ik al sinds het begin van The Insiders daarbij ingeschreven. Bij Buzzer nog maar pas, maar daar zou ik binnekort ook een Sonicare Flexcare mogen testen. Ik ben benieuwd.

Ik vind The Insiders dan ook geweldig, over buzzer kan ik momenteel nog niet veel zeggen omdat ik nog niets heb mogen testen.

Bij The insiders heb ik dit al mogen testen:
- Mixdrankjes
Baileys Coffee
Herta 2009
- Musical 'notre dame de paris'
- Sanex zero %
- Listerine Total Care
- Herta 2010

Hieronder de informatie over The Insiders


Geen opmerkingen:

Een reactie posten