Coastal scents 120

Hebben jullie al gehoord van Coastal Scents?

Dat zijn de makers van de 'pallets'.
Dat zijn palletjes met heel veel oogschaduw kleuren.
Je kan kiezen uit 88 shimmer, neutral eye, 88 metal mania, ... Maar ook nog zoveel meer, ook hebben ze pallets om te gebruiken op je lippen.

Zelf heb ik het 120 pallet, gekocht bij Boozyshop .
Ik betaalde 29,95 euro (verzending inbegrepen)
De kwaliteit van het pallet is niet zo goed als M.A.C (maar koop jij maar eens 120 oogschaduwkleurtjes van M.A.C voor 30 euro ..)

Lees meer om te ontdekken wat ik vind van dit pallet.


Het oogschaduw verpulverd nogal snel, waardoor je veel verlies hebt. Ik wrijf meestal 1 keer met mijn penseel en neem dan de rest van het oogschaduw dat er vanaf gekomen is op. Dan heb ik wel genoeg om te gebruiken.

Het is een leuk pallet om eens te zien welke kleuren er mooi staan bij je, en eens te spelen met verscheidene kleuren.


3 opmerkingen:

  1. Heftig palette! Lekker veel kleurtjes, me likes!
    Bevalt 'ie goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, leuk he zoveel kleur :) goh, ik ben mac pigments gewoon he, dus het valt beetje tegen van pigment. desalnietemin is het wel erg leuk om eens mee te experimenteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk pallet! Ik heb de 88 shimmer pallet en zal waarschijnlijk ook nog de 88 warm pallet aanschaffen. mac kleurtjes nog niet geprobeerd, maar ben dan ook pas gestart met mac

    BeantwoordenVerwijderen