Wedstrijd gewonnen - The Young Ones

Met veel plezier kan ik meedelen dat ik met mijn foto's een wedstrijd heb gewonnen.

De wedstrijd die ik won was van 'the young ones'. "The Young Ones is een online brigade met exclusieve toegang tot “Backstage” om zo de meest verfrissende, verrassende, persoonlijke en exclusieve verhalen te sprokkelen uit het artistieke leven “Behind The Scenes” in deSingel."

ik won door onderstaande concertfoto's door te sturen.
Proficiat!
De jury selecteerde jouw bijdrage uit de meer dan 60 inzendingen voor ‘Are You A Young One’.
Hierbij een quote uit het juryverslag:
‘ …de foto’s hebben voeling met de energie van het optreden, de brutaliteit van het lyrics brullen, of het nu een podiumbeeld of close up betreft. Wendy weet de emotie en het zweet van het moment te capteren.’
Van harte welkom dus bij het online medialab van deSingel: THE YOUNG ONES.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten