Zeepjes verzameling

Vroeger, toen ik nog klein jong Wendy'tje was, verzamelde ik heel veel dingen. Van postzegels tot porseleinen beeldjes tot Babysitterclub boekjes. Het enige wat van mijn verzamelingen is bijgehouden is mijn zeepjesverzameling. Ik verzamelde elk klein zeepje dat ik kon vinden, ook gelballetjes (om in bad te gooien) en kleine flesjes shampoo hield ik bij. Van tante's en nonkels kreeg ik de zeepjes die ze meebrachten van hotels. Een deel van de zeepjes (oa de gelballetjes) zijn verdwenen, maar toch heb ik nog een mooie verzameling.

Dit zijn de ingepakte zeepjes, die komen meestal van hotelletjes of als reclame.

Dit zijn de niet ingepakte zeepjes, meestal in leuke vormpjes, zoals diertjes, sterren, hartjes, ...


Ruff, Tuff en Muff! Leuk he, zo'n vintage hondenzeepjes.

De nog ingepakte zeepjes, met oa Ruff, Tuff en Muff, schelpenzeepjes, een zeepjessetje en Oilily zeepje.

Het mooie Oilily zeepje.

5 opmerkingen:

  1. Wat heb jij veel zeepjes zeg. Wauw.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd echt van zeepjes!
    Maar dan wel ''echte'' die gemaakt zijn om te gebruiken, niet voor de sier zeg maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit is wel een hele leuke verzameling! Ik spaarde vroeger badeendjes. Toen ik ben gaan samenwonen heb ik er enorm veel weggegeven aan een vriendin van me, nu heb ik alleen de "luxere" nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heej,

    Wat een leuke hobby, vind het heel herkenbaar! Ik heb ze in een ver verleden ook gespaard geloof ik!

    Ik moest meteen denken aan een zeeppakketje dat ik onlangs heb gekregen van Morny,... Als je wilt mag je hem hebben,...? Ik heb er toch niet zo veel mee,...

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zou ik heel erg graag hebben Angelique! Lief van je :)

    BeantwoordenVerwijderen