Essence neusstrips

Ik kocht overlaatst bij Kruidvat de "Purifying Nose Strips" en "Purifying Face Strips". In 1 pakje zitten 3 zakjes  met ofwel 1 neusstrip of 2 gezichtsstrips. En per pakje betaal je €1.69 euro. Toen ik ze kocht ging er nog 25% af, best goed om eens iets nieuw te testen.




Je moet eerst je gezicht nat maken waar je de strip op wil kleven, dan kleef je de strip op de juist plaats en druk je hem goed aan. Je kan de strip zelf ook nog extra natmaken voor een nog beter effect te hebben.
De strip laat je dan een kwartiertje kleven en nadien mag je het van je gezicht aftrekken. De strip kleeft redelijk hard en je krijgt ook veel viezigheid mee. Een zalig proper gevoel heb je nadien!


Ik vind ze zeker goed gekeurd, ik ga ook nog wel van een ander merk proberen (Action verkoopt er ook). Om eens een verschil te zien. Ik vind de prijs - kwaliteit zeker goed!

2 opmerkingen: