Citaten

Ik hou enorm veel van citaten. Ik sla ze op mijn computer op en af en toe herlees ik ze dan. Jammer genoeg heb ik er nooit bij gezet van wie de citaten zijn, daarom kan ik het hier ook niet bij zetten.

Mijn favoriete citaat is eentje van Romy Schneider, namelijk deze:

"Die Erinnerung ist oft das Schönste im Leben,glaube ich..."


Als je geen gelijk krijgt, moet je blijven strijen tot je het krijgt.

"Waarover men niet spreken kan, daarover moet men spreken, want daarvan leeft de mens, en daaraan sterft hij" W. Luypen

"Ons verleden was droevig, ons heden is een catastrofe, maar gelukkig hebben we geen toekomst."

°*Devil has a black dress So her arms can bleed*°

"After your death you will be what you were before your birth" (Schopenhauer)

"Sprekende ogen, Al zeggen ze niets, Over de verborgen persoon, Die erachter schuilt."

"Dear God, you made many, many poor people. I realize, of course, that it's no shame to be poor. But it's no great honor either! So, what would have been so terrible if I had a small fortune" *°*°*°*

"Een opkomende mist Water als kristallen Een ieder die zich vergist Als zij haar tranen zien vallen"

"Weggaan is iets anders dan het huis uitsluipen zacht de deur dichttrekken achter je bestaan en niet terugkeren. Je blijft iemand op wie wordt gewacht.

Weggaan kun je beschrijven als een soort blijven. Niemand wacht want je bent er nog. Niemand neemt afscheid want je gaat niet weg."

"The blood flows, red and sexy as she writes your name on the floor where she lays bleeding the sexy red blood! she dies next to your name. And your name on the floor next to where she lays dead! "

1 opmerking:

  1. Die eerste is heel mooi.
    Leuk artikel. Een keertje wat anders.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen