Fototentoonstelling Scherp-Zicht

De tentoonstelling van onze fotoclub Scherp-Zicht is weer voorbij en het was een zeer geslaagde editie! Reeds een heel jaar waren alle leden aan het werken rond het jaarthema 'Zwart-Wit', een zeer fijn thema om rond te werken zo kon iedereen toch in hun eigen vertrouwde omgeving blijven (Concerten, dieren, oude gebouwen,..)

Er werden ruim 140 werken tentoongesteld + dan nog verschillende vrije werken (dit zijn werken in buitenformaat).

De bezoekers konden hun top 3 doorgeven van de foto's en volgende week maandag zullen we eindelijk weten welke 3 foto's het mooist werden bevonden. Natuurlijk is deelnemen belangrijker dan winnen en heeft ieder lid de eerste plaats verdient! Er hingen prachtige werken en ik moet zeggen dat iedereen erg hard hun best heeft gedaan!

Ik hoef niet te winnen, het is natuurlijk wel fijn als je uw naam toch een paar keer hoort, zodat ik weet dat ook niet-vrienden mijn foto's weten te waarderen. Maar op zaterdag werd het voor mij al een zeer leuke dag, want iemand was geïnteresseerd in een foto van mij! En wat een fijn gevoel is het, te weten dat er nu een foto die ik gemaakt heb in iemands huis hangt te pronken!

Er kwamen veel vrienden en familie langs, ook mensen die ik niet had verwacht brachten een bezoekje aan de tentoonstelling. Super leuk!

Volgend jaar wordt de tentoonstelling een stukje verlegd, van Testelt naar Scherpenheuvel. En dan zal het een mega-tentoonstelling zijn, want dat bestaat de club 25jaar!

Lente - Buiten formaat - 60cm x 100cm
Micro - Punk! - Zelfportret - Geluidloos

Rechts naar links: Miss'Trut' - Oscar - Geluidloos - Zelfportret - Punk!

Nog een aantal verschillende werken van de leden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten