kerstlijstje

Santa Claus is coming to town!



En wat mag de brave man in zijn slee meebrengen voor mij. Wel, vooral bruikbare dingen eigenlijk, maar ook wel een paar comfort-feel-good dingen :-) We blijven natuurlijk een meisje, en dit meisje zou graag wegdromen met de dvd's van Twilight, ik heb er nog geen enkele en ik zou heel graag Robbert Pattinson in mijn kast hebben liggen!
Om bij de dvd's te blijven en mijn verzameling van Harry Potter films te vervolledigen zou ik ook graag de allerlaatste dvd van HP willen, Deathly Hallows 7.2. Of een bon voor Fnac/Mediamarkt/Saturn :-)

Dit jaar betekende de dood van een paar dingen, onder andere onze broodrooster begaf het, onze maatbeker kreeg een scheur en houdt geen water meer in zich. Dus dat zijn dingen die ik ook wel graag zou hebben. (Maatbeker van minstens 1L).

Ook mijn haar is tegenwoordig levenloos, het hangt daar maar te hangen en hoeveel ik ook probeer, ik krijg er geen 'schwung' in, daarom had ik gedacht aan een krultang. Hee, je weet wel. Mensen met krulhaar willen sluik haar, mensen met sluik haar willen een mooie bos krullen.

Om dan toch een kerstlijstje te maken:

- Maatbeker van 1.5liter
- Soeptassen
- Krultang
- Broodrooster
- Haardroger
- Lalaloopsy (Pepper pots 'n pans, Berry jars 'n jam, Crumbs Sugar Cookie)
- Boeken 'Goe Gebakken' (Heb er nog geen 1)
- Boeken "Dagelijkse kost" (Heb er nog geen 1)
- Dvd The Lion King
- Dvd's van twilight
- Dvd Harry Potter 7.2 (laatste film)
- Bon voor Saturn, Fnac, Mediamarkt om bovenstaande dvd's te kopen :-)
- Plooibare snijplank (vb van Joseph Joseph, maar mag ook de goedkope versie van blokker zijn :-) )

3 opmerkingen:

  1. Ik wil alle dvd's van Harry Potter. Ik leen die nu telkens van mijn schoonvader :) En die snijplank wil ik ook wel, die wat ik nu heb heeft de oorlog nog meegemaakt. En voor de rest wil ik graag een juwelenkistje om mijn oorbellen in op te bergen. Die liggen nu in allerlei potjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij hebben zo'n plooibare snijplank van dat merk en we zijn er niet erg tevreden over. Je snijd heel snel in de plank. Hij staat ook onhandig in het kastje omdat hij wat inzakt.
    Geen aanrader.
    Groet, Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leys marleen (la mama)12 december 2011 om 19:29

    wat ik graag zou willen is...een nieuw lichaam van een jaar of 20 jonger, en natuurlijk een bijpassend gezicht dat terug jong en fris is!En als optie mag het zelfs supper gezond zijn zonder pijntjes en kwaaltjes. ik denk dat ik niet veel vraag,want ik vraag geen geluk, ik ben tenslotte toch tevrede met het portie geluk dat ik nu heb, men kinderen die regelmatig komen,en zelf ook gelukkig zijn,wat wil een moeder nog meer? geld vraag ik ook niet meer! tenslotte leef je naar je portemonee,dus meer hebben is meer uitgeven,en niet meer gelukkiger van worden.
    ik wens iedereen een zeer prettig zalig en gelukkig en gezonde jaarsovergang XXX

    BeantwoordenVerwijderen