Evil catchy songs

Er zit altijd wel een liedje in mijn hoofd, dat ik zing terwijl ik onder de douche sta, wanneer ik 's ochtends nog lig na te snoezen in bed of zelfs wanneer ik met de motor aan het rijden ben. Een liedje zingen, zelfs al is het niet luidop en enkel maar in je hoofd, maakt me ook rustiger op stressgevoelige momenten. Meestal zijn dit de liedjes die je 1 keer hoort en waar je dan de rest van de dag mee in je hoofd zit. Ik heb dat vaak met liedjes waar ik de tekst mooi van vind, ik ben dan ook eerder een 'lyric-persoon' en geef meer om de tekst dan om de muziek.

Miss Hannah Minx heeft een leuk filmpje gemaakt over zulke liedjes:



Hebben jullie dit ook? En zijn dat dan vaak dezelfde liedjes, of is dat iedere dag een ander liedje? Bij mij zijn het heel vaak dezelfde liedjes die blijven hangen, dan niet elke dag hetzelfde, maar toch veranderd de liedjeslijst in mijn hoofd niet zo vaak. Deze staan momenteel in mijn top 10:

Els De Schepper - Treur niet


Glee - I feel pretty/unpretty


Hammerfall - Dreams come true


Clouseau - Brandweer


Miley Cyrus - The Climb


Bij het volgende liedje weet ik wel dat het niet de originele versie is, maar ik vind de stoere HIM leuker dan de opgeklede Chris Isaak.

HIM - Wicked game


En vooral bij dit liedje heb ik dat zeker, ik heb het nu net opgezet en weet dat ik daar de hele dag mee ga rondlopen.

The Band Perry - If I die young

2 opmerkingen:

  1. Ik leef elke dag wel weer op verschillende liedtje, onder de douche luid zingend. Heel herkenbaar.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag was het "vlieg met me mee" van Paul de Leeuw omdat ik dat toevallig nog eens op de radio had gehoord :)

    BeantwoordenVerwijderen