Bestelling Boozyshop

Vorige week heb ik nog eens een bestelling geplaatst bij Boozyshop. De vorige keer dat ik daar bestelde was ik zeer tevreden. Ook was Maaike (de eigenaresse) toevallig het elfje waar ik mijn Secret Santa pakje voor moest kopen.

Ik plaatste maandag mijn bestelling en betaalde ineens via overschrijving. Op dinsdag stuurde ik een print screen naar Maaike van mijn betaling en op Vrijdag belde de postbode al aan met het pakje in zijn armen.



Om de verzendkosten te delen heb ik ook aan mama en mijn zusje gevraagd of ze iets wilde bestellen en daar hadden ze wel zin in! De verzendingskosten vallen eigenlijk ook nog wel erg mee. Het is een bedrijfje uit NL en je betaald er voor een pakje 6euro. Maakt niet uit hoe zwaar je pakket is. Dus is wel erg voordelig. Zeker als je dan met een paar mensen tegelijk besteld.

Dit is wat we bestelden:

Dit is mijn bestelling. Ik bestelde het "Freeman Peel-off Mask", omdat ik peel-off maskers altijd wel fijn vind, maar als je die in zo'n pakje koopt dan gebruik ik dat 1 keer en de rest droogt jammer genoeg op. Daar is zo'n tube dan wel handig voor. Ook kocht ik 2 haarmaskers van "Montagne Jeunesse", ik heb er al gezichtmaskers van, dus ik ben erg benieuwd naar het haarmasker. Omdat ik graag de "Rosebud Salve" gebruik, maar het niet altijd handig vind om het uit het tinnetje te nemen heb ik hem in tube gekocht en ook kocht ik de "NYX Mood Lipgloss", wat niet de bedoeling was want ik had hem volgens mij uit mijn bestellijstje verwijderd, maar hij zat er toch bij.

Mijn zusje, Yannah, bestelde voor een verjaardagscadeautje de bad en showergel in de geur Chocolade en de Shampoo en douche in de geur Suikerspin, beiden van Hello Kitty. En ook bestelde ze het Candy Sweet Celebration Pack, waar 10 lipsmackers in zitten, met verschillende smaakjes. En het was volgens mij ook het laatste exemplaar dat Boozyshop had. Want even later wilde ik het ook bestellen en dat ging niet meer.

Mama bestelde de "NYX" foundation in de kleur naturel. Ik heb hem stiekem even geswatched en het is inderdaad een zeer neutrale kleur die een mooie dekking geeft. Ook wilde ze de "Rosebud Salve" proberen en dus kocht ze de originele in het tinnetje en de "Rosebud Brambleberry". Ze heeft ze beiden al even opgehad en vond de Brambleberry tot hiertoe het fijnst en het lekkerst ruiken. (Ik ben voorstander van de originele Rosebud)

An wilde graag de Rosebud proberen, dus die bestelde ik voor haar mee. (Eigenlijk was dit ene tinnetje de reden waarvoor ik een nieuwe bestelling plaatste bij Boozyshop)

Hebben jullie al eens besteld bij Boozyshop? En waren jullie tevreden?

1 opmerking:

  1. Ik heb daar zo vaak iets besteld. Ik ben benieuwd naar de tube (het masker). Ik wou die ook bestellen.
    Leuke producten.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen