Verslaafd aan Labello

Veel mensen gebruiken Labello op hun lippen. Zonder dat ze het merken smeren ze dagelijks meer en meer Labello. Waarom is dit nu?

Labello maakt je lippen eerst vochtig maar droogt ze nadien dubbel uit, waardoor je Labello zal blijven smeren. Diezelfde stof die je lippen droog maakt, zorgt er ook voor dat je lippen verslaafd raken aan Labello en stoppen met zichzelf te hydrateren. Gevolg.. Nog drogere lippen.



Wat je beter wel kan gebruiken als je droge lippen hebt, is lippenbalsem op basis van Vaseline. Zoals Rosebud Salve. Of simpelweg Vaseline zelf. 's Avonds voor het slapengaan een dikke laag Vaseline op je lippen smeren en de ochtend nadien zullen ze al veel zachter en soepeler zijn.

Ik ben een grote voorstander van de Rosebud Salve. En die smeer ik iedere ochtend op. Mijn lippen zijn veel zachter geworden.

2 opmerkingen:

  1. Hihi, ik ben verslaafd aan vaseline. Maar het klopt. Het droogt nog 2 x zo erg uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Labello koop ik niet meer zo snel zelf denk ik! geef mij ook maar mijn rosebud salve x

    BeantwoordenVerwijderen