De '10-vragen' tag

1. Wat vind jij van social media?
Heel erg leuk. Ik heb Facebook constant open staan en ook twitter check ik op regelmatige basis. Ik vind het fijn om snel foto's te delen of te zien wat mijn vriendjes aan het doen zijn.



2. Wat is jouw favoriete make-up product?
Dat zal nagellak van OPI zijn. Ik ben echt verzot van nagellak, en OPI lakt toch wel het fijnste vind ik. Ook MAC nagellak vind ik prachtig, maar die droogt een beetje te traag op voor mijn klunzige handen. Dus die doe ik enkel op als ik echt een uur niets hoef te doen.

3. Wat vind je zo leuk aan bloggen?
Het typen. Echt, ik typ enorm graag. Zou zo boeken willen overtypen. Maarja, wat ik daar nu het nut van? :-) Daarom blog ik maar. Zo kan ik zeggen wat ik denk, wat ik doe en wat me interesseert. Het hoeft daarom jullie nog niet te interesseren. Als ik het zelf maar tof vind, natuurlijk is het wel leuk als ik reacties of veel bezoekers krijg, maar dat is niet speciaal nodig. (Natuurlijk check ik dagelijks mijn statistiekjes en ben ik enorm in de wolken als ik zie dat mijn bezoekersaantal stijgt)

4. Wat is je favoriete film?
Al jarenlang is mijn favoriete film: You've got mail. Met Meg Ryan en Tom hanks.

5. Heb jij een speciaal beauty ritueel voor je naar bed gaat?
Nee, echt beauty is het niet. Maar mijn ritueel is, in de zetel in slaap vallen met het hondje en dan naar bed gaan. :-p

6. Speel jij spelletjes op je telefoon?
Jaaa!! Vroeger speelde ik graag Angry Birds (wie niet!). Maar tegenwoordig ben ik helemaal verslaafd aan "Where's my water?!" met het schattige krokodilletje dat een bad wil nemen, maar hij heeft geen water en dus moet je het water naar je krokodilletje brengen. Je kan het hier in de market downloaden. En ik moet toegeven dat ik eerst de gratis versie heb gedownload en toen die uitgespeeld was het spel nog gekocht heb. Leuk! Iedereen is gek van Wordfreud, maar ik heb daar geen geduld voor. Ik haat het wachten op een tegenspeler. Dus mij zal je niet vaak zien Wordfreuden.

7. Houd je bij hoelang je bezig bent met je blog?
Nee, het ene artikel schrijft vlotter dan het andere. Voor het ene artikel moet ik foto's trekken en voor het andere niet. Dus dat varieert heel erg vaak.

8. Heb je een favoriete sport?
Ik zwem graag en tegenwoordig fiets ik ook op de hometrainer.

9. Welke nagellak-merk vind je het meest vreselijkst om te gebruiken?
Catrice. Ik ga nu vast veel andere blogsters tegen me krijgen, maar ik heb onlangs een nagellak van Catrice getest en buiten het feit dat die totaal niet mooi lakte, chipte die dezelfde dag nog! Ik heb die echt geen volledige dag mooi kunnen houden. (Vergelijking: M.A.C: meestal 2 dagen. O.P.I.: Minstens 7 dagen)

10. Ben je een budget-type of meer dure-type als het om cosmetica gaat?
Eerder het dure type. Ik hou enorm van O.P.I en MAC. Maar dat heeft ook te maken met het feit dat mijn vriend bij Estee Lauder werkt. Om mijn huid te reinigen gebruik ik het reinigingswater van Rivella.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten