How to feed a baby: Dyantha

Sinds 24 November 2010 mag ik mij een fiere tante noemen, want mijn kleine zus is toen bevallen van een wolk van een dochtertje. Sindsdien mag ik haar ook af en toe eten geven, en toen ik jarig was, vierde Dyantha dat met spinaziepuree gegeven door haar tanteke.

Zusje nam de foto's terwijl ik toch zo'n 70% in Dyantha haar mond heb gekregen, de overige 30% van de spinazie zat onder andere rond haar mond, in haar neus, in haar oor, op Bonny haar kleren en op mijn arm. Dat viel nog best mee, toch?

















3 opmerkingen:

  1. Hihi, een groen monstertje :) Je ziet er wel heel fier uit op de foto's, echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja,das echt wel waar hoor Nathalie, ze is echt wel fier, dat straalt er echt af,dat kan je niet verbergen Wendy.niks aan te doen,je hebt er recht op om er fier op te zijn,het staat je goed,en zeker nu ik deze foto's nog eens zie,het was een plezant jobke hoor!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. twas volgens mij eerder 60%-40% hoor hahaha en niet te vergeten: de spinazie zat ook in haar haar(dag erna nog teruggevonden 8-) ) , op het tafelkleed, op het slabje en op de vloer :D
    twas wel mooi om te zien fier je haar eten gaf :D voor herhaling vatbaar!
    xxx
    tzusje (en mama van dyantha)

    BeantwoordenVerwijderen