Mobile Vikings

Ik ben het nu al 122 dagen en heb nog geen seconde spijt gehad. Van wat zal je denken..




Om deze banner te kunnen bekijken, moet je Adobe Flash player installeren. 


Ach, hier is ze weer.. Tja, als je ergens content van bent is het toch zo eerlijk om dat met iedereen te delen zodat jullie ook de kans krijgen om over te schakelen en tevreden te zijn!

Mobile Vikings is een mobiele operator. En waarom is die zo interessant?

  • Eerst en vooral werkt die met een herlaadkaart, je kan vb voor 15 euro opladen en als die op is na een paar maanden kan je terug herladen. Dus geen maandelijkse kosten.
  • Super helpdesk via internet, ook als je belt word je erg snel geholpen, maar als je twitter hebt is die hulp er vaak na een paar minuten al (soms zelfs van andere leden)
  • Gratis! Gratis! Gratis!
Aha, nu heb ik uw aandacht wel eh? :-) Aja, voor 15 euro krijg je een gratis pakket dat 1 maand geldig is. En in dat pakket zit:
- 1000 smsjes
- 1000 smsjes naar andere Mobile Viking nummers (naar mij bv.)
- 1 uur per dag bellen naar andere Mobile Vikings (begin me maar al te stalken)
- 2 GB internet dat je dus nooit van ze leven op een maand op krijgt!

En dus is het zo dat als je bijna niet belt je na een maand nog steeds een 15 euro op je kaart hebt staan, die kan je dan nog gewoon verder gebruiken. Dussss, je herlaad en krijgt gewoonweg al 1 maand gratis!

Als ik een nadeel moet gaan zoeken is het misschien dat je enkel via internet je kaart kan herladen, maar je kan ook vaak wedstrijden meedoen en zo 'vikingpunten' winnen (150 vikingpunten = 15 euro waard = 1 maand gratis) Je kan wel domiciliering aanvragen, dan kan je via sms herladen

Zo, ben je overtuigd? Ik anders wel... Als je het wil aanvragen (je kan u nummer behouden) wil je dan aanvragen via volgende link? Dan krijg ik daar, jep, 150 punten voor!






Word een Viking

Geen opmerkingen:

Een reactie posten