Wijvenweek - Guilty pleasures en kleine kantjes

Dinsdag, de dag van de quilty pleasures en kleine kantjes. De dag om mijn teer zieltje bloot te leggen. Ik zou het vandaag dus moeten hebben over mijn geheimen die ik enkel aan mijn vriendinnen vertel, maar als ik dat doe.. Dan zijn het toch geen geheimen meer? Dus ik hou die toch maar eventjes voor mij. Waar ga ik het dan wel over hebben? Wel.. Wisten jullie dit al:

Ik en films:
- Dat ik verzot ben op de Twilight films en de 4e dan ook twee keer ben gaan zien in de cinema :-) Maar ik geraak niet door het tweede boek door. Ik hou veel meer van de films!

- Dat ik mezelf zeer graag pijn doe door Stephen King horrorfilms te zien. Ik haat clowns en toch kijk ik af en toe naar 'IT'. Een film kan nooit griezeliger zijn dan 'Pet Sematary' en toch kijk ik die ook nog! Vaak met mijn ogen en oren dicht geknepen zodat ik bepaalde stukken zeker niet zie of hoor!



- Ik ben een enorme Disney fan! Ik spaar alle dvd's en heb er niet zo veel meer nodig. Ook vind ik Winnie The Pooh films geweldig om te zien, de mooie quote's die er in komen, de lieve tristige Eeyore waar ik me vaak in herken, de prachtige liedjes en de goede adviezen.






Ik en hobby's:
- Fotografie, dat wisten jullie als oplettende bloglezers al wel vermoed ik. Ik ben momenteel heel erg bezig met concertfotografie en hoop daar ooit toch wel de kost mee te verdienen. Net zoals Alex Vanhee, mijn grote voorbeeld! De foto's die ik maak lijken in de verste verte nog niet op die van hem en dus zal ik nog veel moeten bijleren. Maar dat komt hopelijk met de tijd wel :-) Ik ga sinds januari ook naar de fotoschool en sinds vorig jaar ook naar de fotoclub en daar krijg je vaak reacties op de foto's waardoor ik het hopelijk snel beter ga doen!

- Koken, ik kook enorm graag maar tegenwoordig neem ik er mijn tijd niet meer voor. ook als ik kook maak ik meestal veel te veel, ik vind het zeer moeilijk om in te schatten hoeveel we net nodig hebben en ben bang dat men niet genoeg zal hebben als we gedaan hebben met eten.

Ik en gevoelens:
bah, dit stuk had ik liever niet geschreven, maar .. tja het is wijvenweek en dan moet je iets over jezelf vertellen he..


Wist je dat:
- Ik ben meestal zeer vrolijk, probeer vriendelijk te zijn tegen iedereen en vind het enorm erg als iemand niet behandeld wordt zoals die zou moeten behandeld worden.

- Doordat ik altijd vrolijk ben/doe, ben ik binnenin helemaal niet vrolijk, soms wil ik gewoon eens goed roepen en brullen, maar.. vriendelijk als we zijn, doen we dat dan niet he! :-)

- Ik ben zeer verlegen als ik nieuwe mensen ontmoet. Het duurt zeer lang voor ik me goed voel bij personen en mezelf durf te zijn.

- Er zijn momenten dat ik openscheur en niet meer kan stoppen met wenen. Die momenten komen er dan op niet-gekozen tijden, dat kan ik de wagen zijn, of als ik thuis ben. Lastiger is als het op mijn werk gebeurt. Om dan snikkend 'nee' te antwoorden als ze vragen of er iets scheelt.

1 opmerking:

  1. Velen erg herkenbaar... Vooral dat huilen! Als ik eenmaal losbarst ben ik niet meer te stoppen, hoe graag ik dan ook zou willen ophouden. Echt genant gewoon. Ik krijg dan ook geen woord meer door mijn keel en vraag dan ook maar gewoon of iedereen me even met rust laat (niet omdat ik dan echt alleen wil zijn, maar omdat dat serieus de enige manier is om te kunnen stoppen met huilen) :D

    Verder kijk ik ook graag twilight ook al ben ik al 24 en lees ik ook graag wetenschappelijke artikelen. Twilight is gewoon verstand op 0 en lekker in een soort fantasiewereld belanden. Ik las wel eerst alle 4 de boeken voor ik de films keek want de boeken vind ik echt veel beter.

    Nu ga ik beginnen aan de boekenreeks van the hunger games!

    BeantwoordenVerwijderen