Jaaroverzicht foto's.

Zo, het was de bedoeling dat dit bericht op voorhand gemaakt was, zodat ik er netjes de tijd voor had om alles uit te kiezen, maar nu is het oudejaarsdag 10u 's ochtends en ik moet nog beginnen aan dit bericht. Nuja, daar merken jullie normaal toch lekker niets van :-)

Iedereen die dit bericht in hun mailbox krijgt, een heel erg fijne en spetterende nieuwjaar gewenst!

En dan nu, het bericht, ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn als ik van iedere maand van 2011 mijn beste foto's koos.

Maart:
In Maart maakte ik met mijn compactcamera een foto van deze bloem, het werd desondanks toch een mooie foto vond ik.

Mei:
We gingen naar het Zichems Demervolk, waar ik dit schattige hutje in de bossen vond

Juni:
Deze liet ik nog niet zien, maar ik vond het wel een mooie foto van Tessa, het hondje van mama.

Juli:
Beginnen me Dyantha, ondertussen al wat ouder, maar ook toen kon je al de deugnieterij in haar oogjes aflezen, wat een schatje is ze toch!!

In Leuven nam in 's avonds een foto van dit koppeltje dat naar een schilderij in het uitstalraam aan het kijken was. Deze foto heeft ook veel punten gekregen tijdens onze fototentoonstelling in Oktober.


Deze Cubaan werkte tijdens de Beleuvenissen perfect mee toen ik van hem een foto wilde maken!

Augustus:
We kozen Ladylouisa Artanis uit om een eerste keer een model-studio-fotoshoot te doen. Het werd een heel leuke namiddag!

Ik wilde wel eens experimenteren met flits en studiolicht. De drankjes mocht de fotografe achteraf zelf leegdrinken.

Deze gekke mannetjes zag ik op Marktrock in Leuven hangen, grappig he! Ze hebben wel 'iets' weg van Lalaloopsy met hun gekke knopenoogjes.

September:
In September was de enige toonbare foto die ik nam deze vlieg. Ze hing te vliegen aan het raam in de bibliotheek en ik heb ze zo kunnen bewerken dat het wel een tekening lijkt in plaats van een foto.

Oktober:
In Oktober werd deze foto gemaakt met mijn camera, ik zelf al poserend wat ik niet graag doe, maar het is uiteindelijk toch een mooie foto geworden van mij, mijn zus en mijn nichtje.

November:
Rival Sons was een van de eerste concerten van de vele die volgden de laatste maanden.

Heideroosjes hun concert was het beste dat ik tot hiertoe zag, hoe ze met het publiek overweg konden, prachtig! Wat een show!

Deze foto van de bassist van Hammerfall is een voorbeeld van op het juiste moment een foto te maken. Enneuh, tussen ons gezegd en gezwegen, het is geen snottebel die op zijn tong gaat landen.

December:
We werden gevraagd als fotograaf op de trouw van goede vrienden. En kregen ook heerlijke taart voorgeschoteld!

The Boxer Rebellion in Botanique te Brussel, we gingen er niet bidden maar mochten wel meegenieten van prachtige liedjes.

En de zanger van Sparrow falls, jammer dat het publiek niet volledig uit de bol ging want het is wel een toffe groep!

3 opmerkingen:

  1. Er zitten echte pareltjes tussen!! Heel leuk idee dat overzicht! En je merkt ook een evolutie op vind ik (voor zover ik er iets van ken he ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oef, ik vind zelf ook dat ik evolutie zie en dat mijn foto's stilaan beter en beter worden :-) Gelukkig dat anderen dat ook zien, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! De drie glaasjes zijn echt heel leuk gevonden en de muziekfoto's vind ik ook prachtig!

    Groetjes,
    Thee Onderweg

    BeantwoordenVerwijderen