Vita Verde Rozenwaterspray

Met het warme weer van de voorbije weken vind ik het wel fijn om een waterspray in mijn handtas te hebben. De volgende spray kreeg ik van mijn collega en ik ben er heel erg blij mee.
Het is zeer verfrissend en het ruikt dan ook nog eens heerlijk naar Rozen! Ze hebben ze in verschillende geurtjes, zoals Korenbloem, Kamille, Oranjebloesem, Lavendel en Hamamelis.



Vita Verde zijn producten met een bewuste keuze van een maximum aan natuurlijke ingrediĆ«nten (mineralen, planten, algen,…) met een specifieke reden en niet zomaar toevallig. Aldus zijn de gebruikte actieve ingrediĆ«nten in het kader van de nagestreefde doeltreffendheid 100% zuiver en natuurlijk.
De producten worden niet op dieren getest en de spray prikt ook niet in je ogen.

Je kan het gebruiken om je gelaat op te frissen, maar ook om je make-up te fixeren, je kan hem dus net zo gebruiken als de MAC - Fix+.

Een spray van 150 ml kost €4.99 en is verkrijgbaar bij Kruidvat

1 opmerking:

  1. Let er niet altijd op of producten 100% natuurlijk en zuiver zijn. Maar deze klinkt wel heel erg goed. En nog niet eens zo prijzig. De volgende keer dat ik bij de kruidvat ben, zal ik eens kijken.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen