Clinique 3 stappenplan - Dag 1

Vanmorgen keek ik met mijn slaperige ogen in de spiegel en ik werd er echt niet vrolijk van. Mijn huid zo droog en trekkerig, helemaal niet leuk om dat in de spiegel te zien.
Maar.. Die dagen zijn voorbij! Na mijn spiegelbezoek begon ik de eerste keer het stappenplan te gebruiken! Eerst zachtjes wassen met de Facial Soap, daarna droog deppen, dan de Claryfying Lotion met een doekje over mijn huid deppen en nadien lekker smeren met de Moisturizing Gel.

En wat een verschil! Mijn huid voelt nu al enorm zacht aan en het trekkerig gevoel is weg.

Bedankt aan The insiders.eu dat ik het 3-stappenplan mag uit proberen!

1 opmerking:

  1. Dat klinkt goed. Gek si dat dat 3 stappen zo'n groot verschil kunnen maken. Zijn het fijn geuren producten?
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen