Review - Sweet-Spot

Kennen jullie de webshop 'Sweet-Spot' al? Op deze webshop kan je heerlijke Amerikaanse, Britse of Australische producten bestellen. 

Ja, oke, er bestaan nog wel meer webshops die deze producten verkopen, maar waarom zou je dan juist bij Sweet-Spot kopen? Wel, de snelheid van de service natuurlijk! Want als je vandaag voor 16 u besteld, krijg je de producten morgen al in huis! Bestel je na 16
u, dan krijg je het binnen de 2 dagen.
Zelfs als je op vrijdag voor 16u bestelt, dan heb je uw bestelling op zaterdag!

Een nadeel is dat de minimale bestelling €50 is voor ons, belgjes. Maar een voordeel is dat de verzending dan gratis is! Dus als je dan samen met een vriendin bestelt dan valt €50 nog wel mee. (ps: je zit snel aan zo'n bedrag als je al die lekkere dingen ziet op de website)

Betalen gaat ook heel handig, misschien te handig. Je kan vb betalen met Ideal (online banking), maar ook PayPal hoort tot de mogelijkheden.

Ik heb de webshop eens getest voor jullie, zo maakte ik even gebruik van de klantendienst en ik kreeg telkens na een paar uur al antwoord op mijn mailtjes!

Ik heb dan ook wat producten geprobeerd en zijn jullie geïnteresseerd naar mijn bevindingen? Opgelet, het zijn veel foto's. 

Deze waren best lekker, ze smaakte een beetje kruidig, naar speculaas met een citroenvulling. Lekker frisse nasmaak

Deze zijn heel droog, ik had een caramelachtige substantie verwacht, maar het breekt gewoon in stukken

Laffy Taffy, echt niet lekker. Het rook volgens mij naar een schoenwinkel. De smaak viel ook tegen, eerder een caoutchouc smaak.

Deze smaken heel lekker, maar je kan er geeen Angy Birds in herkennen hoor.

Deze M&M Brownie was super lekker!!

Willy Wonka's Runts, heerlijk. Dit zijn harde snoepjes en ze smaken ook heel lekker fris.

M&Ms met kokossmaak. Ik houd er niet van

Lekker!

Dit was wel lekker, lijkt op de vulling van een praline. Maar ik vind het veel te duur voor wat het is.

Tjah, fruitella's.

Harde snoepjes met appelsmaak.

Kool-Aid vind ik iets voor in de zomer, een grote kan met ijsblokjes en dan kan je dat in 1 keer leegdrinken met je familie.

Vond ik niet zo lekker, water met een smaakje.

Dit was echt goor! ik had het in een glas gekapt om te zien welke kleur het is, en het is chemisch groen.



Ik hou gewoon niet van Pindakaas, en dit chocolaatje is er mee gevuld..

Héérlijk! De caramel die hier in zit vind ik echt super lekker!

Chocolade met kokossmaak, nee, niet voor mij.

Deze smaakte een beetje naar TUC koekjes, dus waarom zou je meer betalen voor ronde TUCjes?



Ik weet niet wat het is, maar in Engeland kunnen ze gewoonweg geen lekkere chocolade maken.

Een heel erg onbekende smaak voor me, mijn vriend vond het wel lekker. Smaakte heel erg naar de vinegar.

Nog niet getest, ik ben er een beetje bang van. Heb hier al zoveel van gehoord..



Dit was mijn favoriete!! Zo'n suikerpoeder, lekker!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten