OPI - Pirates of the Caribbean

Arrrr Matey! Met de nieuwe collectie van OPI, kan iedereen zich als een echte piraat voelen. In samenwerking met Disney komt er dan namelijk een collectie over "Pirates of the Caribbean" uit. Zijn jullie even benieuwd als ik? Natuurlijk komt er weer een crackle topcoat, want dat is erg hip tegenwoordig! (En ik ben vast de enige die zulke topcoat nog niet heeft en er ook niks aan vindt! Dat even terzijde).

Het zijn allemaal pastelkleurtjes en ze kosten €13,95 per stuk. Je kan ook een minisetje kopen waar 4 nagellakjes in zitten, dat setje kost €17,95.


* Skull & Glossbones – Beste lichtgrijs ooit!
* Steady as She Rose - Dit schitterend roze is je laatste bestemming
* Sparrow Me the Drama – Deze koele roze tint kun je beter serieus nemen
* Planks a Lot – Duik in stijl met dit sprankelend paars
* Stranger Tides – Ontdek deze nog niet kaart in gebrachte zee van salie
* Mermaid’s Tears – Slechts enkelen hebben dit magische groen mogen aanschouwen
* Silver Shatter – Een glinsterende zee van zilver



Dit zijn de lakjes van het minisetje:
* Planks a Lot
* Skull & Glossbones
* Sparrow Me the Drama
* Stranger Tides

1 opmerking:

  1. Ik vind het een leuke collectie. Het zijn stuk voor stuk mooie lakjes.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen