Disney Couture - Verjaardagswishlist

Binnen een dikke 60 dagen ben ik jarig, op 13 Mei word ik 25 jaar oud. Toch een heel speciale leeftijd, vind je niet? Daarom ga ik hier even een wishlist zetten van het merk 'Disney Couture', ik hou enorm veel van Disney, heb bijna alle DVD's, maar echt juwelen heb ik nog niet (buiten 1 gouden hangertje van Winnie The Pooh). Cinderella is toch wel mijn favoriete sprookje tot nu toe. Ik ben zelf heel erg dromerig en het is mooi hoe een simpel meisje toch de prins krijgt. 


Op Capricci kan je de collectie van Disney Couture vinden. Ik vind het zeer moeilijk om te kiezen, maar heb toch een paar favorieten. Jammer genoeg zijn het allemaal dure dingen, maar op capricci.nl kan je wel goedkope juwelen vinden ook.



Dit is mijn absolute favoriet, de armband van Sneeuwwitje "Heart and Sword armband", € 69.95


Deze armband is mijn tweede favoriet, "Dreams come true" € 46.95. Met een mooie tekst ingegraveerd, "When you wish upon a star, your dreams come true"

Het kettingkje 'Believe', € 39.95.

Ketting "Dreams Come true", € 44.95

De "Skull bracelet", € 49.95. Deze vind ik echt prachtig!

Ketting "Cinderella Ke Necklace" € 62.95

1 opmerking: