Liefste zestienjarige ik #Inner&Self #boostyourpositivity

Dit blogbericht past in het kader van een maand lang "boostyourpositivity" van Lilith, Oon en Danone.

 Liefste zestienjarige ik,

Twaalf jaar later is het ondertussen, en toch vind ik jou nog steeds de leukste 'ikzelf'. Als ik terug denk aan my sweet sixteen, dan herinner ik me vooral een heel leuke tijd. Eindelijk je eigen persoonlijkheid ontwikkelen, niet meer zo verlegen zijn (wist jij veel dat dit toch nog terug komt), wat meer vrijheid krijgen thuis en op een gezellig appartementje in Schoten wonen waar vrienden allemaal de weg naartoe vonden.
Veel van die vrienden blijven er niet meer over, een kruimeltje hier en daar dat nog blijft vastkleven. Maar geniet van de tijd die je op dit moment spendeert met hen, en je zal merken dat enkel de leukste blijven hangen.

16, dat is ook de leeftijd dat je naar de kermis ging met je vriendin en die ene onbekende jongen.. en hou hem maar goed vast. Er staan nog mooie dingen mee te gebeuren, ik beloof het je! En tip: ga op daguitstap naar de Ardennen, niet naar zee!

De dromen die je nu hebt, op je zestiende, berg die maar braafjes op. Vele van deze dromen gaan pas binnen dik 10 jaar uitkomen. Maar gooi ze zeker niet weg!

Liefste zestienjarige ik,
geniet van het leven. Het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht. I promise!

En om dit blogbericht nog vreemder af te sluiten, onderaan een foto van mijzelf als zestienjarige puber.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten