Een lievelingsfoto van jezelf. #Inner&Self #boostyourpositivity

Dit blogbericht past in het kader van een maand lang "boostyourpositivity" van Lilith, Oon en Danone.

En laat dat beetje extra positiviteit net hetgene zijn wat ik deze maand wel kan gebruiken. Dus ik doe met plezier mee!

Dag 1, en we moeten beginnen met een lievelingsfoto van jezelf. Onderstaande foto is gemaakt door mijn partner (fotopositief), het feit dat het een analoge foto is speelt al een heel grote rol. Ik vind het prachtig hoe hij met een oud toestel nog zo'n mooie foto kan maken.

Ook ben ik blij om een mooie foto te zien van mezelf, desondanks ik me momenteel echt niet goed in mijn vel voel vind ik toch dat ik er prachtig op sta. (Heeft misschien ook wel te maken met het feit dat die foto met liefde en veel geduld gemaakt is.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten