Aan mijn lieve ukkepuk (30 weken zwanger)

Dag kleine prinses,

Jaaa, vorige keer (Blogbericht 15 weken) kon ik nog niet zeggen of je een jongen of een meisje bent, maar nu zijn we toch al een paar maanden heel zeker dat je een prachtige prinses zal worden. We zijn daar zo blij mee, ook je grote broer wilde liefst een zusje. (Want een broertje dat heeft hij al bij zij mama). Dus de droom van zovele komt uit.

Het is donker buiten als ik dit typ, wat normaal is om 3u15 's nachts. Tja, jij vindt dat ik al gewoon moet worden aan slapeloze nachten als je geboren bent en dus ben ik elke nacht urenlang wakker. Maar ik heb het er wel voor over, want op de momenten dat ik hier wakker in de zetel zit te genieten van de stilte en rust mag ik ook genieten van je schopjes in mijn buik. Het is dan ons stiekem momentje samen.

30 weken zit je nu reeds in mijn buik, lekker te groeien, dat betekend dat we nu nog 10 weken kunnen aftellen om je dan eindelijk in onze armen te houden.

In huis staat alles al klaar voor je komst,
je meter en bonny hebben je mama geholpen met de suikerboontjes klaar te maken, terwijl je papa met je nichtje je bedje ging kopen.
Dat bedje staat ondertussen ook al in elkaar klaar in je slaapkamer, ook je spulletjes die je nodig hebt zodra je thuis komt liggen al klaar. Alles in huis schreeuwt hoe welkom je hier bent.

Op de echo vorige week konden we je lieve gezichtje al vrij goed zien, en zo speculeren we op wie je lijkt.
Je platte kin en je wipneusje heb je van je mama, ik hoop dat je de mooie lichte blauwe ogen zal krijgen waar ik bij je papa altijd zo in verdrink. Van karakter hoop ik dat je dan zo gevoelig bent als je papa en altijd goed wil doen en zorgen voor andere mensen, en dat je zoals ik altijd positief neerkijkt op het leven.

We vergelijken je al met je nichtje Dyantha, en hopen dat je net zo'n schattig kind zal worden, met evenveel enthousiasme over simpele dingen.

Je grote broer is ook al fel aan het aftellen (nog maar 68 keer slapen/wakker liggen) , en kijkt er nu al naar uit om je alle dieren in Planckendael te leren kennen, en al het moois wat in de wereld bestaat te laten zien. Hij zou zo graag nu al paraderen met zijn klein zusje (en zo vast en zeker meisjes voor zich proberen te winnen!)

Je wordt een prachtige mix van ons twee, dat weet ik nu al.



Tot binnenkort!
Liefs,
Je mama